Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kokenut koronaraivoa työssäsi?

Vierailija
09.05.2020 |

Työskentelemme kumpikin mieheni kanssa ns. kriittisillä aloilla, minä kaupassa, mieheni hoitoalalla. Lähes päivittäin joudumme kokemaan asiakkaiden taholta huonoa käyttäytymistä. Myös työkaverimme ovat kertoneet ikävästä kohtelusta. Asiakkaat saattavat esim. tiuskia, että tee työsi nopeammin tai valittavat aivan mitättömän pienistä tai itse aiheuttamistaan asioista. Esimerkiksi kaupassa, jossa olen töissä, asiakkaat saattavat jäädä ostokset pakattuaan seisoskelemaan kassapöydän päähän rupattelemaan puolisonsa kanssa tai kyyläämään kuittiaan. Sitten jos tyhjälle kassapöydälle päästää seuraavan asiakkaan ostoksia, edellinen asiakas alkaa ölistä vihaisena turvaväleistä. Oletteko muut kokeneet p*rseilyn lisääntymistä viime aikoina omassa työssänne?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Pinna tuntuu olevan yleisesti vähän kireällä. Olen kuunnellut haukut huonosta palvelusta joka ei johdu firmasta itsestään vaan juurikin koronatilanteen aiheuttamista rajoitteista. Lisäksi minut haukuttiin epäpäteväksi vaikka minulla ei ole osaa eikä arpaa koko asiakkaan tilanteeseen. Eli sellasta turhautumista on ilmassa kun kaikki jumittaa ja hommat ei etene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla