Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat ja laihduttaminen

pelottaa
09.05.2020 |

Te jotka olette laihduttanu paljon niin miten on käyny rinnoille ja muutenkin onko nahka jääny roikkumaan? Olen itse 20-vuotias, aloituspaino 91kg josta muutama kilo lähtenyt. Tavoite paino jotain 60-70kg välillä. Olen siis 170cm pitkä, joten ei oo mitään roikkuvaa mahaa tms vielä mut nuo tissit pelottaa. Mulla aina ollu isohkot tosi hyvät tissit, jotka vähän kasvanu kun oon muutaman vuoden aikana lihonut paljon. Ei haittaa vaikka vähän pienenee, mut sitä nyt pelkään et saan näin nuorena jo kauheet riipparit. Joten kertokaa teidän kokemuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan siis vielä lisään että kuppikokoni on 85D, kun laihana käytin 75D liivejä.

Vierailija
2/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isoilla tisseillä tekee, jos koko muu kroppa on jäätävä läskikasa?? Ja kyllä ne löllöt onneksi samalla pienenee, ku läskiähän ne ovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen verran nuori, että ihosi sopeutuu varmasti. Ei kannata olla huolissaan. Jos ja kun ne eivät ole ennenkään roikkuneet, ei ne laihdutuksen takia ala roikkua. Niistä varmasti lähtee rasvaa siinä missä muustakin kehosta, mutta suhteessa ne jäävät saman kokoisiksi.

Vierailija
4/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta sopivan hitaasti, niin iho ja kudokset pysyvät paremmin mukana. Esim. 20 kg 1,5 vuodessa, ei puolessa vuodessa.

Lisäksi nuori ikä on vielä puolellasi. Palaudut paremmin kuin vanhemmat ihmiset.

Eikä pelkkien rintojen takia kannata huomattavan ylipainoiseksi jäädä.

Vierailija
5/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei vastannu mun kommenttiin ollenkaan. Sitä nimenomaan kysyin onko kellään joka on laihduttanut paljon jäänyt rinnat tai muu iho roikkumaan. Selväähän on että todennäköisesti ne rinnat pienenee, eikä se itseäni haittaa, mutta kiinteys mietityttää.

Vierailija
6/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rinnat näyttää paljon paremmalta, kun ne erottuvat muusta läskistä. Keskikokoiset rinnat hoikalla kropalla on aina parempi kuin isot rinnat läskillä kropalla.

Vierailija
7/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei vastannu mun kommenttiin ollenkaan. Sitä nimenomaan kysyin onko kellään joka on laihduttanut paljon jäänyt rinnat tai muu iho roikkumaan. Selväähän on että todennäköisesti ne rinnat pienenee, eikä se itseäni haittaa, mutta kiinteys mietityttää.

No minä olen laihduttanut parikymppisenä noin 18 kiloa (normaalipainon ylärajalta alarajalle) eikä rinnat mielestäni alkaneet roikkua. Tosin itselläni on pienemmät rinnat kuin sinulla. Eikä jäänyt roikkuvaa ihoakaan.

Älä stressaa liikaa etukäteen ja laihduta tosiaan rauhallisesti. Kaikenlaiset pikaspurtit on muutenkin huonoja pysyvän painonhallinnan kannalta, ja jojoilu kuormittaa kroppaa tosi paljon. Pyri siis pitämään paino samassa sitten kun pääset tavoitteeseesi. Ethän halua heittää kovaa työtä hukkaan.

Vierailija
8/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda akkojen voimaantumishöpötykset. Kyllä ne tissit lurpsahtaa, kun laihdutat.

Vierailija
9/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemus liian nopeasta laihduttamisesta. Riippuva nahka ei ponnahda takaisin. Eli jos laihdutat, laihduta hitaasti mutta varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän