Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerron nyt pari juttua teille... Kannattaa lukea

Vierailija
09.05.2020 |

Unohtakaa nyt herranen aika sentään ne typerät diiaiwai-projektinne ja tehkää kerralla kunnolla!!

"Maalasin vessan lattian kaakelimaalilla. Ehdin jo olla todella tyytyväinen tulokseen, mutta muutamassa kuukaudessa maali alkoi irrota sieltä täältä.

Toinen tuote, joka ei ihan toiminut kuten luvattua, on saumaväri. Vessan tummanharmaat saumat valkoisten seinälaattojen välissä tekivät pienestä tilasta levottoman. Seurasin ohjeita huolellisesti, mutta 25 minuutin sijasta jo viidessä minuutissa väri kuivui niin, ettei saumojen siistiminen enää onnistunut. Kaakeliliikkeen myyjä väitti sitkeästi, että olin käyttänyt väriä väärin, vaikkei osannut kertoa, miten. Enpä minä oikein voinut asialle enää mitään.

Nyt minulla on vessa, jonka lattia on tummanharmaan ja hailakanvihreän riekaleinen sekamelska ja jonka valkoisten seinälaattojen välissä pursuilevat valkoiset saumat kuin kuivuneet piimäroiskeet. Harmittaa."

Voin vannoa, että itse sähläämällä ei IKINÄ tule nättiä jälkeä. Jos keittiön työtaso ei miellytä ja asut vuokralla, sinulla on kaksi vaihtoehtoa: deal with it tai vaihda asuntoa.

Jos omistat asunnon eikä työtaso miellytä: osta uusi. Simppeliä.

Minulla on aina siisti asunto, koska en ota mitään typeriä riskejä enkä ryhdy omiin tuunailuprojekteihin. Joko hommaan ammattilaisen hoitamaan homman tai sitten ostan uuden ja tadaa, katastrofi on vältetty.

Voin kertoa, että ikinä en ole katunut uuden ostoa. Sen sijaan omia sähläyksiä katuisin ja syvästi katuisinkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa virhe, ei olisi kannattanut lukea

Vierailija
2/3 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäriin ei kävisi mielessänikään lähteä sohimaan jotain typerää maalia, se kun on keittiön lisäksi vaikein remonttikohde.

Aapee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aina ihmetellyt miten joku maali voisi pysyä kaakelissa yhtään pidempään. Eipä taida sitten pahemmin kestääkään.