Miksiköhän toiset lihoo vaikka eivät söisi juuri mitään ja toiset pysyy laihana vaikka syövät kuin hevoset?
Kommentit (25)
Mä nukun joskus paljon, jopa liikaa, niin että siinä tulee paastottua samalla.
"Miksiköhän toiset lihoo vaikka eivät söisi juuri mitään ja toiset pysyy laihana vaikka syövät kuin hevoset?"
Koska ne, jotka lihovat, syövät liikaa (omaan kulutukseensa nähden), ja laihat eivät syö kuin hevoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormoonit määrittää mitä ruualle tapahtuu kehossasi. Osa muuttuu energiaksi, osa rasvaksi, osa poistuu ulosteena ja niin edelleen. Suurin osa lihavista ei syö erityisen paljoa.
Syövät kuitenkin enemmän kuin kuluttavat. Muuten ei voi lihoa.
Kaikki syövät enemmän kuin kuluttavat koska keho ei koskaan käytä ravintoa 100% tehokkuudella. Vanha hokema pitää paikkansa mutta on harhaanjohtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuutoselta hyvä vastaus. Mistä ap tiedät että joku syö kuin hevonen jatkuvasti. Et mistään.
Ohis, mutta esim. lomamatkalla itse tajusin miten paljon sairaalloisen lihava ystäväni oikeasti syö.
En muuten tämän takia tykkää käydä hoikkien ystävien kanssa syömässä tai lomilla, koska kyllähän mä näen jo heti katseesta sen tuomitsemisen.[/
Tämä on todella yleistä, esim. töissä näkee, miten isot naiset syövät kuin linnut.
Syövät kuitenkin enemmän kuin kuluttavat. Muuten ei voi lihoa.