Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän toiset lihoo vaikka eivät söisi juuri mitään ja toiset pysyy laihana vaikka syövät kuin hevoset?

Vierailija
09.05.2020 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tästä aiheesta tehdä montakin aloitusta? Lopeta jankkaaminen.

Vierailija
2/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

bakteerit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta on kaikilla erilainen. Sillä on väliä mitä syöt. Jos syöt terveellisesti, niin voit syödä aika paljon päivän aikana.

Vierailija
4/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

Vierailija
5/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, huono aineenvaihdunta, vähäinen uni, alkoholi, herkut, liian suuret annoskoot....näin tapahtuu lihominen...

Vierailija
6/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon varmaan monen mielestä tommoinen. Oon hoikka ja liikun. Syön yleensä yhden ison aterian( lounas) päivässä ja sitten vähemmän loppupäivän. Lounas osuu usein työaikaan( vuorotyö) niin kyllä olen monia kertoja kuunnellut ihmettelyä miten voin syödä niin paljon. No voin tietysti kun en syö samoja määriä 5 krt pvä vaa vain 3 krt päivässä ja muut ateriat pienempiä.

Vierailija
7/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutoselta hyvä vastaus. Mistä ap tiedät että joku syö kuin hevonen jatkuvasti. Et mistään.

Vierailija
8/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön oikeastaan tismalleen samaa ruokaa ja saman verran joka aterialla, mitä lievästi ylipainoinen aviomieheni, vaikka olen hoikka nainen. Teen erittäin fyysistä työtä, jonka lisäksi harrastan kevyttä liikuntaa joka päivä, ja rankempaa 3krt/vko. Ruoka on tavallista, suht terveellistä kotiruokaa, mutta kerta viikkoon tulee myös syötyä pizzaa tmv. epäterveellistä ja viikonloppuisin herkutellaan muutenkin.

Etenkin mieheni ystävät jaksavat ihmetellä, miten voin syödä niin paljon ja olla silti näin pieni, mutta erohan on nimenomaan siinä, että minä kulutan paljon, koska urheilen enemmän tai vähemmän 8-10h päivässä.

Vierailija
9/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot luut.

Vierailija
10/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuutoselta hyvä vastaus. Mistä ap tiedät että joku syö kuin hevonen jatkuvasti. Et mistään.

Ohis, mutta esim. lomamatkalla itse tajusin miten paljon sairaalloisen lihava ystäväni oikeasti syö.

Vierailija
11/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat syövät enemmän. Se vain on niin. He syövät enemmän kuin kuluttavat. Hoikilla syöminen on tasapainossa ja todennäköisesti terveellisempää.

Vierailija
12/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli heppatyttö että tiedän miten hevonen syö. Tiedän myös sen miten naista syö kun itse siis nainen on eläinrakas ja elukat tykkää miehestä. Koirat on niin ettei kestä edes vahingossa väärin vihellellä jotain biisiä.  Kaupan parkkipaikalla tupakoin ja vähän viheltelin autosta kuuluvan biisin mukana.

Kaksi koiraa karkasi omistajiltaan ja juoksi mun luo. Jos tai kun menen asuntoon missä on kissoja tai koiria. Voisin melkein leikkiä niillä eläinten herraa. Kaverini jolla on metsästyskoira on sanonut että jos haluat tuon niin saat. Aina kun käyt kylässä niin vinkuu ja raapii ovea kun lähdet. Ei tee sitä kenellekkään muulle.

Eräällä harvoin nähtiin vkl naisella oli sellainen iso musta koira. Tai mullehan ne on koivia. Ne oli molemmat sängyssä vierekkäin niin sanoin että piip koivan nimi lähtee tästä nyt: Sä ja mä silleen että en halua koiraasi lähelle. Tämä nainen tärisi niin että lopetin hetkeksi. Kysyin että mikä nyt tuli? Vastaus oli että tuo koira puree herkästi. Varsinkin miehiä.

Olen kuulemma ainoa jolle koira on heiluttanut häntää kun nostin syliin. En punninut mutta silmälläkin iso otus. Ääh aivan sama jos paljastuu herkkä puoli. M48 kohta 49 ei pikku fiboista enää välitä.

Vierailija
13/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta esim. lomamatkalla itse tajusin miten paljon sairaalloisen lihava ystäväni oikeasti syö.

Et sinä juuri hävinnyt määrässä, vaikka itse niin kuvitteletkin.

”Ystävä”

Vierailija
14/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressi, huono aineenvaihdunta, vähäinen uni, alkoholi, herkut, liian suuret annoskoot....näin tapahtuu lihominen...

Itseäni jos ajattelen niin tiedä sitten miksi en ole ikinä lihonut, noiden ylläolevien lisäksi harrastan melko vähän liikuntaa. 

Vierailija
15/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonit määrittää mitä ruualle tapahtuu kehossasi. Osa muuttuu energiaksi, osa rasvaksi, osa poistuu ulosteena ja niin edelleen. Suurin osa lihavista ei syö erityisen paljoa.

Vierailija
16/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten tämän takia tykkää käydä hoikkien ystävien kanssa syömässä tai lomilla, koska kyllähän mä näen jo heti katseesta sen tuomitsemisen.

Vierailija
17/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövätenemmän kuin kuluttavat, niin yksinkertaista se on.

Vierailija
18/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten tämän takia tykkää käydä hoikkien ystävien kanssa syömässä tai lomilla, koska kyllähän mä näen jo heti katseesta sen tuomitsemisen.

Tämä, en oikeastaan edes tykkää olla hoikkien kanssa tekemisissä - aina tuijottaa vartaloa halveksuen. Myös psykologini, psykiatrini ja lääkärini vihaavat minua, koska olen ylipainoinen.

Vierailija
19/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta, liikunta ja se mitä syö ja milloin vaikuttaa aika oleellisesti painoon.

Vierailija
20/25 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihovat joko syövät enemmän tai liikkuvat vähemmän, kuin ne, jotka pysyvät hoikempana.

Jossain youtubessa oli sellainen dokumentti, jossa juuri tuota myyttiä käytiin lävitse. Lopulta ilmeni totuus, että ne jotka lihoivat söivät enemmän kuin luulivat ja ne, jotka olivat hoikempia söivät tasapuolisemmin ja olivat paljon aktiivisempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä