Laitoin yhdelle miehelle viestiä, että mitä ruokaa aikoo meille laittaa, vastaus oli "ohi ammuttua sorsaa" mitä tarkoitti?
Minulla on jonkin verran allergioita ja siksi kysyin etukäteen, mitä hän suunnitteli meille kokkaavansa. Tuo "ohi ammuttua sorsaa" oli ainoa vastaus jonka sain, vaikka kysyin uudelleen ja selvensin, että allergioiden takia kysyn.
Kommentit (25)
Kalareissulla jos jäädään ilman saalista, niin ”laitetaan munat pataan”. Samaa on varmasti sinullekin tarjolla.
Suosittelen miehen jättämistä. Häntä ei kiinnosta sinun syömisesi ja suhtautuu sinuun vittuilevaan sävyyn. Ei kunnioita.
Tulkitsisin, että ei mitään.
Mutta jos allergioistasi olet huolissasi, tuottavampaa olisi kaiketi kertoa mille olet allerginen, sen sijaan, että kysyt mitä aikoo tehdä...
Vierailija kirjoitti:
Tulkitsisin, että ei mitään.
Mutta jos allergioistasi olet huolissasi, tuottavampaa olisi kaiketi kertoa mille olet allerginen, sen sijaan, että kysyt mitä aikoo tehdä...
Ohiammuttu sorsa ei ainakaan ole kovin allergisoiva.
Näin ne loiset aloittaa.
Mitä ajattelit thdä minulle ruoaksi?
Minkä auton ajattelit minulle ostaa?
Minkälaisen kämpän otan sinulta eron tullen?
Ja mieskö oli siis luvannut laittaa ruokaa? Niinkö?
Taas näitä nolla-aloituksia
Laittaako naiset useinkin eri miehille viestejä, että laitapa ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis nimenomaan mies kutsui minut luokseen syömään, ihan omasta aloitteestaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin ne loiset aloittaa.
Näin ne kotimaan naiset alkaa karkaamaan muille maille. Kumma kun jopa omillaan toimeentulevaa saatetaan pitää loisena jos kehtaa ehdottaa yhteistä illallista niin että toinen valmistaa ruuan.
Muistakaan vaan olla itkemättä sitten siitä tuonnista joka sananmukaisesti voi ottaa kaiken mikä irti lähtee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ok, Joska haluaa ruuan olevan yllätys? tai varoittelee ettet odottaisi liikoja? Mutta en kyllä ymmärrä jos tuollaista kommentoi, että miksi et kysy herralta itseltään että mitä se sellainen annos pitää sisällään tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ok, Joska haluaa ruuan olevan yllätys? tai varoittelee ettet odottaisi liikoja? Mutta en kyllä ymmärrä jos tuollaista kommentoi, että miksi et kysy herralta itseltään että mitä se sellainen annos pitää sisällään tmv.
Kysyin. Viesti on nähty, mutten saanut mitään vastausta.
Ap
En katselisi tuollaista miestä, joka ensin kutsuu syömään ja sitten vi"""lee. Varmaan niitä tyyppejä joista on lystikästä kysyä aamulla että "ottaako hu""ra muroja vai puuroa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ne loiset aloittaa.
Näin ne kotimaan naiset alkaa karkaamaan muille maille. Kumma kun jopa omillaan toimeentulevaa saatetaan pitää loisena jos kehtaa ehdottaa yhteistä illallista niin että toinen valmistaa ruuan.
Muistakaan vaan olla itkemättä sitten siitä tuonnista joka sananmukaisesti voi ottaa kaiken mikä irti lähtee :)
Se on kumma juttu, kun asia on itsestäänselvyys kun nainen sen tekee, mutta kun mies tekee sen saman niin se muuttuu sankariteoksi ja erityiseksi lahjaksi, maailmanmestaruudeksi, saavutukseksi, ylimaalliseksi teoksi jonka tärkeyttä ei pysty edes rahassa mittaamaan. Naiset tekee 100 tuhatta ruokaa tänäänkin perheelleen suomessa ja ei saa siitä mitään ylistystä. Jos mies tekisi, niin koko perhe tai puoliso olisi loinen. Kivoja kun nämä säännöt elämisessä on erit miehille ja naisille.
Vierailija kirjoitti:
En katselisi tuollaista miestä, joka ensin kutsuu syömään ja sitten vi"""lee. Varmaan niitä tyyppejä joista on lystikästä kysyä aamulla että "ottaako hu""ra muroja vai puuroa?"
Ottaisin tuon kyllä ihan vitsinä vain ja jos ruoka olisikin tyyliin mikroateria ja hanaviiniä, niin sekin kävisi. Ap:nä kysyisin mieheltä, tarviiko tämä kokkausapua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kysyin. Viesti on nähty, mutten saanut mitään vastausta.
Ap
Miksi sinä siedät tuollaista nöyryyttämistä ja asiatonta kohtelua?
Ilmeisesti ei mitään.