Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin tyttöystävän

Vierailija
09.05.2020 |

Terapeutti suositteli sellaista, mutta en usko että tuo olisi kovin hyvä iskurepliikki.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mietit syvästi ja tarkkaan, miksi haluaisit tyttöystävän. "Kun sitä olisi niin kiva pitää kädestä ja harrastaa seksiä" ei ole riittävä syy, mutta monesta tuntuu olevan. Sitten jos keksit hyvän syyn, niin voi harkita jonkin sortin deittisaittia, jonne kirjoitat rehellisen kuvauksen kaunistelematta itsestäsi ja elämästäsi. Kuvia voi laittaa tai olla laittamatta. Ja kuvissa ei sitten mitään nakuilua tai muuta leveilyä, kuva luonnollinen hymy naaalla ilman aurinkolaseja ja mielellään toinen josta näkyy kroppa. Tärppää jos tärppää.

Vierailija
2/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin mietit syvästi ja tarkkaan, miksi haluaisit tyttöystävän. "Kun sitä olisi niin kiva pitää kädestä ja harrastaa seksiä" ei ole riittävä syy, mutta monesta tuntuu olevan. Sitten jos keksit hyvän syyn, niin voi harkita jonkin sortin deittisaittia, jonne kirjoitat rehellisen kuvauksen kaunistelematta itsestäsi ja elämästäsi. Kuvia voi laittaa tai olla laittamatta. Ja kuvissa ei sitten mitään nakuilua tai muuta leveilyä, kuva luonnollinen hymy naaalla ilman aurinkolaseja ja mielellään toinen josta näkyy kroppa. Tärppää jos tärppää.

Nuohan ovat hyviä syitä. Koti, yhteinen elämä, perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteydessä terapeuttisi suositteli sitä? Onko hän mies vai nainen? Kehuiko sosiaalisia taitojasi, empaattisuuttasi, toisten huomioimiskykyä vai mitä?

Terapeutit muuten oikeasti tekevät noin, että jos oli tarkoitettu vitsiksi niin hävisit.

Vierailija
4/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen tällaisten terapeuttisten tyttöystävien löytymistä.

Voithan laittaa lehti-ilmoituksen, että puolihullu etsii samanlaista terapiatyttöystävää.

Vierailija
5/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan ovat hyviä syitä. Koti, yhteinen elämä, perhe.

Noita en tietääkseni maininnut, vain seksin harrastamisen ja kädestä pitämisen. Ja siitä on vielä pitkä matka perheeseen ja yhteiseen elämään kaikkine kiermuroineen. Toinen ei välttämättä halua lapsia jne.

Vierailija
6/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä yhteydessä terapeuttisi suositteli sitä? Onko hän mies vai nainen? Kehuiko sosiaalisia taitojasi, empaattisuuttasi, toisten huomioimiskykyä vai mitä?

Terapeutit muuten oikeasti tekevät noin, että jos oli tarkoitettu vitsiksi niin hävisit.

Sanoi että tekisi hyvää kummallekin, minulle ja sille hypoteettiselle naiselle joka myös haluaa suhteeseen. Terapeuttini on nainen, iäkkäämpi.

Vierailija
7/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet jokaisen tapaamasi potentiaalisen naisen luokse ja kerrot, terapeutti suositteli minulle tyttöystävää, onnistuisko sun kaa?

Olen takuuvarma, että jatkettuasi tätä kyllin kauan, törmäät naiseen joka ottaa haasteen vastaan.

Älä pidä rimaa liian korkealla, niin onnistumisprosentti kasvaa huomattavasti.

Maailma on täynnä hulluja miehiä ja naisia ja itse menin naimisiin muutama viikko tutustumisen jälkeen.

Ensimmäisen tapaamiskerran jälkeen paperit vetämään jne.

Avioliitto oli helvetillinen ja kesti kahdeksan kuukautta, mutta tulipahan tehtyä ja nyt olen yhtä kokemusta rikkaampi :-)

Vierailija
8/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sitten semmoinen hyvä syy?

Vierailija
9/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan tarjoaa pelkästään GF kokemuksia ja seuraa. Netistä noita näyttää löytyvän. En tiedä miten koronan aikana palvelevat. Tällainen on mielestäni parempi vaihtoehto sellaiselle joka ei kaipaa perhearkea.

Vierailija
10/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas terapeutti sanoi aikoinaan: ”Lopeta se suhde”. :D

Vierailija
11/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tehtäväsi on tehdä itsestäsi tarpeeksi haluttava. Tämän päivän naiset eivät todellakaan huoli ketä tahansa, vaan mielessä pitää olla tasoa ja statusta.

Deittipalstoilla ihan tavallisetkin naiset saavat viestejä kymmeniltä eri miehiltä päivässä, ja se on sanomattakin selvää, että jos mies aikoo pärjätä siinä kisassa, niin hänellä on oltava todella kovan luokan markkina-arvo.

Vierailija
12/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi että tekisi hyvää kummallekin, minulle ja sille hypoteettiselle naiselle joka myös haluaa suhteeseen. Terapeuttini on nainen, iäkkäämpi.

Ei kuulosta pätevälle. Yleensä terapeutti perustelee mitkä hyvät piirteet sopisivat parisuhteen ylläpitoon :)

Vierailija
13/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta pätevälle. Yleensä terapeutti perustelee mitkä hyvät piirteet sopisivat parisuhteen ylläpitoon :)

En minä niin tarkkaan muista. Olen pitänyt parisuhteita kaukaisina haaveina.

Vierailija
14/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt suhdetta alkako terapiatarkoituksessa. Tuhoontuomittua.

Vierailija
15/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuoruudessa jakso kun en pahemmin liikkunut kotoonta mihinkään. Äitini mielestä poikakaveri olisi pitänyt olla jo 15 vuotiaana, itse sai siskoni jo 17 v. Sain kuulla kunniani, epäilivät myös lesb oksi, yrittivät naittaa naapurin peräkammarin pojalle jne. Viihdyin kotona, lueskellen. No kyllähän mä sitten aloin ulkona käymään, isosiskon mukana ekana kertoja, turvallista. Tapasin sitten mieheni ja yhdessä ollaan oltu 30 v.

Vierailija
16/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tehtäväsi on tehdä itsestäsi tarpeeksi haluttava. Tämän päivän naiset eivät todellakaan huoli ketä tahansa, vaan mielessä pitää olla tasoa ja statusta.

Deittipalstoilla ihan tavallisetkin naiset saavat viestejä kymmeniltä eri miehiltä päivässä, ja se on sanomattakin selvää, että jos mies aikoo pärjätä siinä kisassa, niin hänellä on oltava todella kovan luokan markkina-arvo.

Tämä on valitettavan totta.

Olen saanut huomata sen että lähihoitajan status ei riitä naisille. Viestit loppuu heti sen "mitä teitkään työksesi" kysymyksen jälkeen. Selvästikään se kysymys ei ole vain small talkia vaan kynnyskysymys joka selvittää sen pääseekö mies jatkoon. Oikea vastaus olisi ilmeisesti ollut joku lääkäri/juristi/lentäjä/toimitusjohtaja.

Vierailija
17/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Mersu. Vaikka vanhempikin jos ei sulla saldo riitä. On meinaan simasuita sitte. Päät kääntyy kun ajat absin pihaan.

Vierailija
18/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap keksit näitä tarinoita?

Miksi vihaat miehiä?

Vierailija
19/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on valitettavan totta.

Olen saanut huomata sen että lähihoitajan status ei riitä naisille. Viestit loppuu heti sen "mitä teitkään työksesi" kysymyksen jälkeen. Selvästikään se kysymys ei ole vain small talkia vaan kynnyskysymys joka selvittää sen pääseekö mies jatkoon. Oikea vastaus olisi ilmeisesti ollut joku lääkäri/juristi/lentäjä/toimitusjohtaja.

Naisia on vähemmän kuin mitä miehiä. Väkiselläkin siinä tulee tehtyä tietynlaista vertailua. Varmaan tämän takia järkiliitot tulevat tulevaisuudessa lisääntymään jopa miesten keskuudessa, tosin ovatko itse miehet valmiita tähän?

Vierailija
20/23 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ihmisten sekaan yleisille paikoille, työ-/opiskelupaikalla, harrastuksissa ja katselet muita ihmisiä, katsot ohimennen silmiin, moikkaat ja vaihdat muutaman sanan, ryhdyt juttusille. Siis pikkuhiljaa ja jos toinen on vastaanottavainen. Jos ei ole niin älä väkisin, ihmisillä on syynsä vetäytyä. Joogasalit hyviä paikkoja ujommankin sosiaalistua. Joogaajat eivät ole egoistisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi