Scleich-hevoset, kuinka monta on valmistettu?
Kuinkahan monta hevos-figuuria Sleich on kaikkiaan valmistanut? Tai osaako joku edes sanoa suurimman tietämänsä kokoelman koon, jossa siis kaikki hevoset ovat erilaisia? Googlaimella löysin vain sellaisen maininnan, että kaikkiaan Sleich-eläimiä olisi olemassa 300. Voisiko luku olla noin pieni? Onko niiden koot suhteessa toisiinsa järkeviä, tyyliin että onko shettis oikeasti juuri niin pieni kuin on vaikka shiren rinnalla? Mietin että alanko keräilemää noita vaiko en. Vuosia on kiinnostanut, ainakin pikkasen.
Kommentit (7)
Olen kattellut että myös Papolla ja Bullylandilla on ihan kauniita hevosia. Ovat vissiin samaa kokoluokkaa Scheichin kanssa? T: AP
Olen jonkin verran perillä leluteollisuudesta, ja arvioisin määrän olevan suunnilleen viittä vaille v i t u n paljon.
Collecta valmistaa myös schleichin kokoisia eläimiä.
Joo huomasin kans just tuon Collectan, ja lisäksi Breyerin Stablemates-hevoset vaikuttaa hienoilta. Apua, saattaisin joutua ihan suohon näiden kanssa. Pitää vielä harkita tarkkaan. T: AP
Vierailija kirjoitti:
Olen jonkin verran perillä leluteollisuudesta, ja arvioisin määrän olevan suunnilleen viittä vaille v i t u n paljon.
Tätä juuri pelkäsinkin. :( Sitten mun pitäisi jo alusta asti rajata tiukasti että mitä hevosia saan hankkia ja mitä en. Värityksen mukaan tms. T: AP
Onko jollain myynnissä lipizza ruunaa vuodelta 2004
Tuskin oikeesti on vain 300, mulla oli lapsena jo tuo määrä ja lopetin keräilyn 10 vuotta sitten eli melkoisesti on sen jälkeen tullut lisää. Mä kyllästyin niiden uusien heikkoon laatuun, Schleich vaihtoi jossain vaiheessa valmistusmateriaalin sellaiseksi pehmeäksi ja sen seuraulsena maali lähti pinnasta herkemmin. Lisäksi maalauksen yksittiskohdiata tuli jotenkin tosi "karkeita", kun Schleichit uudiatuivat, vissiin pistettiin kovemmat tavoitteet maalaustahdille.