Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ihmistä, joka pitää itseään kaikin puolin spesiaalina, rohkeana ja

Vierailija
09.05.2020 |

omien polkujen tallaajana, mutta joka todellisuudessa on keskiluokkaista elämää viettävä pikkuporvari? Joka taipuu lauman edessä, valitsi puolison vanhempien toiveiden mukaisesti ja pelkää kuollakseen oman taviselämän menettämistä, mutta samalla puheissaan halveksii juuri keskiluokkaisten elämää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta se johtuu siitä, että olen omien polkujeni kulkijana eliminoinut (kuvainnollisesti tietenkin) sellaiset feikit elämästäni.

Vierailija
2/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että olet jotenkin kateellinen tai katkera tuolle henkilölle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne, mutta se johtuu siitä, että olen omien polkujeni kulkijana eliminoinut (kuvainnollisesti tietenkin) sellaiset feikit elämästäni.

Kuvaile elämäsi.

Vierailija
4/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on elää OMAA elämäänsä, pitää siitä siten huolta. Jokaisella on oikeus hyvään elämään.

Vierailija
5/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile elämäsi.

Sepä ei ihan tälle palstalle onnistukaan, sen verran mahtava se on.

Vierailija
6/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että olet jotenkin kateellinen tai katkera tuolle henkilölle

En. Vietän itsekin keskiluokkaista elämää, mutta en kuvittele olevani uniikki lumihiutale ja halveksi itse elämääni elämää. Niin ja en taivu lauman edessä, jokin syntymävika kenties. Ap

Vierailija
7/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen, niin tavis kuin spesiaalikin kuvittelee olevansa ainutlaatuinen ja elävänsä aivan ainutlaatuista ja erikoista elämää. Kerran vuodessa samassa etelän rantalomakohteessa kävijä kuvittelee olevansa kansainvälinen seikkailijasankari ja kulttuuriadiantuntija. Hyvin moni normi viikonloppukännien ottaja luulee elävvänsä poikkeuksellisen rajua elämää ja avioeroajista tulee heti ihmissuhdeasiantuntijoita. Jokaisen parisuhde on aivan erityinen, kukaan muu ei ole kokenut samaa.

Vierailija
8/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen, niin tavis kuin spesiaalikin kuvittelee olevansa ainutlaatuinen ja elävänsä aivan ainutlaatuista ja erikoista elämää. Kerran vuodessa samassa etelän rantalomakohteessa kävijä kuvittelee olevansa kansainvälinen seikkailijasankari ja kulttuuriadiantuntija. Hyvin moni normi viikonloppukännien ottaja luulee elävvänsä poikkeuksellisen rajua elämää ja avioeroajista tulee heti ihmissuhdeasiantuntijoita. Jokaisen parisuhde on aivan erityinen, kukaan muu ei ole kokenut samaa.

Itse olen niin tavis kuin olla ja voi enkä kuvittele olevani mikään erityinen ja olen tyytyväinen tähän.

Vierailija
9/9 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kuvailtu.