Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitåisikö minun tietää, kuka on ”hovimuusikko Ilkka”?

Vierailija
09.05.2020 |

Missä ihmeen hovissa hän soittaa, kun ei meillä ole edes kuninkaallisia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, en minäkään tiedä muuta kuin, että on saamassa vauvan jonkun Annin kanssa. Tämä tieto riittää minulle. 

Vierailija
2/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse sitä tietää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin ja pelottavinta että tiedän mikä heppu kyseessä vaikka olen ehkä kaksi uutista lukenut vain hänestä.

Vierailija
4/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun pidä mutta ilmeisesti vähän kiinnostaa kun tänne aiheesta kirjoitat ja google on vaikea kapistus

Vierailija
5/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti😥 koska vaivaiset hänestä aloituksen tekemään.

Vierailija
6/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on 1600-luvun antiikin Kreikassa vaikuttaneesta muusikosta. Kyllä tämä pitäisi tietää.

Vierailija
7/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin ihan vieras nimi, en taida jaksaa googlettaa kun ei kiinnosta niin paljon.

Vierailija
8/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin kuka se on, mutta luulin että harrastaa Laura Voutilaisen kanssa tantraseksiä. Siksi vauva Annin kanssa yllätys.

Vierailija
9/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiesin kuka se on, mutta luulin että harrastaa Laura Voutilaisen kanssa tantraseksiä. Siksi vauva Annin kanssa yllätys.

Eihän ne ole toisensa poissulkevia asioita.

Vierailija
10/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tiennyt tyypistä mitään ennen kuin otsikon eilen luin, tosin itse juttua en avannut, koska evvk. Annin ääntäkään en tunnistaisi ja nimeä en muistaisi, jos joskus sitä kysyttäisiin.

Vierailija
11/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovinarri Hermannilla koronatartunta!

Vierailija
12/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sinun ja jokaisen suomalaisen PITÅÅ tietää.

Vierailija
13/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansan uusi superjulkkis, Annin mies ja Anni on ollut televisiossakin.

Vierailija
14/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun te olette kaikkien yläpuolella 😂

Minä en mikään Aamulypsyn superfani ole, mutta silti tiedän keitä nämä Ilkka ja Anni ovat. Olen Hautalan tavannutkin, ja hän oli varsin fiksu ja karismaattinen ihminen.

Hovimuusikko on ottanut huumorimielessä tuollaisen taiteilijanimen, mutta hänkin vaikuttaa podcastiensa ja tekstiensä perusteella älykkäältä. Ja on varsin lahjakas trubaduuri

Vierailija
15/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mikään Aamulypsyn superfani ole, mutta silti tiedän keitä nämä Ilkka ja Anni ovat. Olen Hautalan tavannutkin, ja hän oli varsin fiksu ja karismaattinen ihminen.

Hovimuusikko on ottanut huumorimielessä tuollaisen taiteilijanimen, mutta hänkin vaikuttaa podcastiensa ja tekstiensä perusteella älykkäältä. Ja on varsin lahjakas trubaduuri

En edes tiedä, mikä on Aamulypsy, saatika näitä ihmisiä. Mutta en sen takia koe olevani kenenkään ylä-tai alapuolella.

Vierailija
16/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä, mikä on Aamulypsy, saatika näitä ihmisiä. Mutta en sen takia koe olevani kenenkään ylä-tai alapuolella.

Kyllä sinä aikamoisessa kuopassa olet ollut, jos et ole Aamulypsystä kuullut.

Vierailija
17/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Aamulypsy?

Vierailija
18/18 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Aamulypsy?

1 .     Tuotantoeläimille aamulla suoritettava toimenpide maidontuotannossa

2.       Suomen suosituin aamushow radiossa. Voittanut parhaan aamushow:n palkinnon useana vuonna