Entinen vaimo petti ja nyt elää onnellisena
Vaikka hyvä, että onneton elämä hänen kanssaan päättyi niin kyllä se sapettaa nähdä hänet hymyilemässä kuin hangon keksi ja ilakoimassa onneaan. Kuitenkin hän se pahis oli. Ja en ollut hirviö puoliso... Tekisi mieli huutaa maailmalle mitä hän meni tekemään, mutta en sitä toki tee.
Kommentit (13)
Ja sussa ei ollut mitään vikaa, exän syytä kaikki?
Ap on täydellinen, puolisossa vika. Tämä on todellinen syy eroon.
Ja se että oikeasti toivot toiselle pahaa koska et saanut mitä halusit.
Olet hyvin itsekeskeinen, en koskaan ottaisi sinua, tai kaltaistasi puolisokseni.
Kirjoitat, että onneton elämä. Oli varmaan syy eroon.
Omalla kohdalla ex - mies eleli tyytyväisenä itsekästä elämää suhteessamme. Ei kuunnellut yhtään, kun sanoin, että kaipaan tiettyjä asioita suhteeseen. Hyytyi hymy sitten, kun ilmoitin erohaluni ja ex sai tietää uudesta suhteestani.
Mikään pahis en ole kokenut olevani. Niin monet yksinäiset itkut tuli tuossa suhteessa itkettää. Olin oikeastaan aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kärsivällisyyttä. Vielä hymy hyytyy kun huomaa ettei ruoho ollutkaan vihreämpää aidan takana.
Kyllä se nyt vaan joskus on. Joskus suhde tosiaan vaihtamalla paranee, jos sopii paremmin yhteen uuden puolison kanssa.
No meillä ainakin suhde veteli viimeisiään muutenkin. Ihan ok mies oli exä mutta ei hänkään ollut mikään uskollisuuden perikuva. Ihastuin ja petin. Se oli vain viimeinen naula arkkuun. Eroaminen oli paras päätös ikinä. Olen onnellinen. Toivottavasti exäkin on.
Tasan ei käy aina onnen lahjat mutta auttaako menneen vatvominen tai katkeroituminen? Eikö ole parempi päästä eroon sellaisesta suhteesta joka ei toimi ja jatkaa elämäänsä kohti uutta ja parempaa. Ei aikuisen ihmisen loppuelämä voi olla kiinni yhdestä akasta tai ukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsivällisyyttä. Vielä hymy hyytyy kun huomaa ettei ruoho ollutkaan vihreämpää aidan takana.
Kyllä se nyt vaan joskus on. Joskus suhde tosiaan vaihtamalla paranee, jos sopii paremmin yhteen uuden puolison kanssa.
Täälläkin kävi niin. Nyt 15 vuotta takana. Exäkin avioitui uudelleen, sitä en tiedä, onko hän edelleen huonoitsetuntoinen, kontrolloiva ja mustasukkainen, mutta alkoholi maistuu entistäkin enemmän. Merkillistä, mitä aika tekee ihmisille.
En minä sinällään halua, että hymy hyytyy. Onnellisuus on tärkeää. Ärsyttää vain kun on niin virne naamalla, eikä edes pyytänyt anteeksi pettämistään.
Kyllähän ison munan saanti panee hymyilyttämään!
Sama kokemus , Ex petti ja vaihtoi lopulta nuorempaan. Nyt onnellisena jatkaa elämäänsä. Muutin pois ja uus naikkonen muutti tilalle. Joo haluaisin katsoa eteenpäin ja olla katkeroitumatta mutta ei ole ihan helppoa.
Ei hätää, sun ei tarvitse tehdä mitään. Karma kyllä hoitaa, ennemmin tai myöhemmin. Kehottaisin keskittymään vain ja ainoastaan omaan elämään ja asioihin, mitä tekee sut itsesi onnelliseksi. Sain aikoinaan saman neuvon ja se on ollut paras, mitä olen saanut. Ja kyllä, karma teki tehtävänsä!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat, että onneton elämä. Oli varmaan syy eroon.
Omalla kohdalla ex - mies eleli tyytyväisenä itsekästä elämää suhteessamme. Ei kuunnellut yhtään, kun sanoin, että kaipaan tiettyjä asioita suhteeseen. Hyytyi hymy sitten, kun ilmoitin erohaluni ja ex sai tietää uudesta suhteestani.
Mikään pahis en ole kokenut olevani. Niin monet yksinäiset itkut tuli tuossa suhteessa itkettää. Olin oikeastaan aina yksin.
Minulla oli samanlainen exä, joka eleli tyytyväisenä ja oli itsekäs eikä kuunnellut jne. Kun ilmoitin erohaluni ja olen suoraan sanottuna pettänyt häntä. Hän ei ollut moksiskaan. Sanoi vaan, että näin se elämä menee eteenpäin. Lähti sitten pois. Hänen käytös ja kylmyys jotenkin vaivasi minua pitkään. Sain kuulla sitten myöhemmin, että exällä on ollut koko suhteemme ajan pari naista kierroksessa. Ei ollut mitään työmatkoja eikä sellaista. Kaikki valetta. En edes tiennyt kenen kanssa olen todella ollut. Kun kuulin nämä tarinat hänen parilta kaverilta, niin pakkohan se oli soittaa.
Hän sanoi suoraan, että joo et ole ikinä ollut ainoa nainen ja päivää ennen naimisiinmenoa olin kahden naisen kanssa hotellissa.. Vaikka erosta oli kulunut jo aikaa, niin romahdin silti. Onneksi ei kerennyt lapsia tulla. Mutta kyllä aloin nykyistä kumppania epäilemään jotenkin silti, vaikka hänellä ei ole mitään osuutta edelliseen elämääni.
Olen pahoillani. En ymmärrä miksi ihmiset eivät eroa ensin ja pane sitten.