Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppujen lopuksi oikein mikään ei ole hyvää

Vierailija
08.05.2020 |

Karkit eivät ole hyviä. Nälkäisenä himoitsen niitä, normaalitilassa voisin olla vaikka loppuelämäni ilman karkkia. Suklaa on ollut aina paheeni, mutta ei siitäkään tule mitään taivaallista olotilaa. Ensin himoitsen sitä, sitten syön sitä ja ilmeeni on 🙂

Pasta on ihanaa, kunnes sitä ahmii liikaa, tulee ähky ja kalorit pyörivät päässä kuin hyrrä konsanaan. Kaduttaa että tuli syötyä.

Salaatti on sellaisenaan tylsää, mutta kastikkeen ja/tai juuston kanssa ollaan taas menty vikaan ja syöty liian tuhdisti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza ällöttää jo sillä hetkellä, kun se seisoo nenän edessä. Nälkä kuitenkin on ja se tulee syötyä yleensä kokonaan. Ja sitten kaduttaa.

Vierailija
2/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo tiedän että minulla on syömishäiriö, vaikkei sitä ole virallisesti todettukaan. Omakannassa on lääkärin viisas maininta asiasta, kun itse otin sen ohimennen puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kaappi aivan järjettömän täynnä suklaata ja karkkia. Minulla ei oikeasti ikinä ole mitään karkkikätköjä, nyt tuli vähän tilattua netistä ja huhheijaa... Mitenköhän nuokin saa syötyä.

Vierailija
4/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvainen lohi on kyllä herkkua... En muista koskaan tunteneeni morkkista lohen syömisen jälkeen. Mitä rasvaisempaa, sen parempi! Siis tarkoitan ainoastaan lohen omaa rasvaa. Rakastan myös graavilohta, mutta sitäkin syödessä kalorit pyörivät hyrränä päässä.

Vierailija
5/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä sinänsä oppinut jo hyvin kuuntelemaan kroppaa. PMS-ahmiminen on tuttua, mutta ei sekään ole mitään bulimiatyyppistä, todellakaan. En tiedä miten ulkopuolinen näkisi tämän "ahmimisen", luulen että paisuttelen sitä päässäni. Mene ja tiedä.

Myönnän rakastavani sitä kevyttä tunnetta, kun maha on ihan tyhjä ja on kakannut ison kakan. Se olotila on aivan ihana.

Vierailija
6/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulema on se, että ikinä ei voi syödä oikein. Aina menee jossain vikaan. Siksi en edes yritä noudattaa mitään ruokavaliota, vaan syön sitä mitä kroppa käskee syödä. Ei minulla ole mitään erityistä tavoitetta kropan suhteen, koska olen ollut erittäin hoikka teininä ja tiedän kroppani mallin. En ollut silloinkaan tyytyväinen, niin hittojako sitä liikaa tavoittelemaan jotain muodotonta vartta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi