Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat lomautettuna ja kaikki aukeaa kerralla

Vierailija
08.05.2020 |

Kouluissa, päiväkodeissa, neuvoloissa, vanhusten palvelutaloissa ei monella paikkakunnalla ole siivoojia. Siivous tehdään pelkällä roskakierroksella ja silmälumesiivouksella. Tiedoksi kaikille t. Siivooja

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vanhusten palvelutalon siivooja on voinut päivän mittaan kiertää. Uimahallin, koulun ja päiväkodin. Samoilla rytkyillä. Mitä pelleilyä!

Vierailija
2/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siivoojat töihin tulevat kun rajoitteet puretaan. Suurimmassa osassa paikkoja siivous on jatkunut normaalisti, vaikka käviämäärät ovat vähäisiä, koulut ovat olleet kokoajan auki, mutta hyvin pienellä panoksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä esim. Vanhusten palvelutalossa kiertää siivoojat, jotka käyvät kaikkialla. Teitä kusetetaan! Vanhusten suojelu on paska puhetta!

Vierailija
4/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoan koulun, neuvolan ja vanhusten palvelukodin. Pieni yskä ei ole syy sairauslomaan. Menkää jatavatkaa läheisiä ne. Ei heitä suojella.

Vierailija
5/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa

Vierailija
6/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vanhusten palvelutalon siivooja on voinut päivän mittaan kiertää. Uimahallin, koulun ja päiväkodin. Samoilla rytkyillä. Mitä pelleilyä!

Uimahalliin siivoojalla on täysin eri varustus kuin sinne palvelutaloon, kiertävä siivooja tekee samantapaisia kohteita.

Lähinnä tämä on koulutus kysymys kun perehdytetään yhteen kouluun, niin todennäköisesti työ onnistuu missä tahansa koulussa, mutta vanhusten parissa siivous voikin olla jotain ihan muuta kun desinfioidaan alusastioita eikä pyyhitä liitutaulua, jos sellaisen vielä jostain löytää..

Vierailija
7/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se tässä harmittaa, että siivooja olen minä! Haluaisin jättää vanhusten palvelukodin siivoamatta, heidän oman turvallisuutensa vuoksi!

Vierailija
8/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimahalliin siivoojalla on täysin eri varustus kuin sinne palvelutaloon, kiertävä siivooja tekee samantapaisia kohteita.

Lähinnä tämä on koulutus kysymys kun perehdytetään yhteen kouluun, niin todennäköisesti työ onnistuu missä tahansa koulussa, mutta vanhusten parissa siivous voikin olla jotain ihan muuta kun desinfioidaan alusastioita eikä pyyhitä liitutaulua, jos sellaisen vielä jostain löytää..

Kun siivoojat ovat lomautettuna, juurikin kiertävä rääpii kaiken. Eli roskakierros.

Vierailija
9/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se tässä harmittaa, että siivooja olen minä! Haluaisin jättää vanhusten palvelukodin siivoamatta, heidän oman turvallisuutensa vuoksi!

Joku pikkukunta? Mulle taas kelpaisi tuollainen työ, juuri jätin omani sairaalassa.

Vierailija
10/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onnekas olen saanut tehdä suursiivousta. Pestä ikkunoita yms.

Vierailija
11/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pikkukunta. Kyllä näin on useammalla kunnalla ja kaupungilla.

Vierailija
12/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona. Mikä ihana tekosyy lomauttaa ja säästää. Ottakaa huomioon, että monet firmat, jotka siirtyivät etätöihin eivät katkaisseet siivous-sopimusta, vaan maksavat siitä edelleen normaalisti siivousfirmoille, jotka ahneuksissaan lomauttavat/irtisanovat siivoojat.

Vierailija
13/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ok. Siivota kouluja yms roskakierroksella, mutta en halua mennä sieltä vanhusten palvelutaloon.

Vierailija
14/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Tässä lähin kai Pirkkala, en ole sieltä kuullut huonoa. PSHP:hen päin en syljekään enää.

Vierailija
15/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali.

Vierailija
16/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siivooja täällä myös. Ja ISO yritys siivoan sekä kouluja että vanhuskoteja ja sairaalan aluetta. Ainoa toimintaohje on että kun sairaalan meet niin laita käsineet että näyttää hyvältä. En haluais mutta on pakko saada palkkaa, ja ei ei ole vaihtokäsineitä jos en osta niitä itse. Kyllä se parin viikon päästä nähdään kun luvut nousee kun om pikassen enemmän oppilaita kouluissa

Vierailija
17/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Tässä lähin kai Pirkkala, en ole sieltä kuullut huonoa. PSHP:hen päin en syljekään enää.

Niin ei ole Pirkkala. Mistä moinen kunta? Tehdäänkö sielläkin näin?

Vierailija
18/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa käy siivooja hoitamassa kukkia ja tsekkaamassa postit kun naapuri on ulkomailla ainakin vielä heinäkuun loppuun riippuen tästä koronatilanteesta 

Vierailija
19/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ei ole Pirkkala. Mistä moinen kunta? Tehdäänkö sielläkin näin?

Tietääkseni kyllä. Ja se on tässä suhteellisen lähellä, ja mietin mihin sitä jatkossa sijoittuisi. Ei tosin kiirettä ennen kuin epidemia on ohi.

Vierailija
20/26 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on varmasti totta, luvattiinhan kirjastotkin heti auki vaikka työntekijät lomautettuna / muissa tehtävissä / tilat remontissa. Jotkut luulee että koko yhteiskunta viettää eristysaikaa koronavarautuen mutta todellisuudessa jotkut sairaalatkin jo pitää yt:eitä kun ei oo mitään tekemistä.