S-ryhmän hinnankorotukset
Olen seurannut miten S-ryhmä on maaliskuun puolivälistä asti nostanut hintoja kaupoissaan. Ilmeisesti ravintoloiden ja hotellien sulkeminen maksatetaan ihmisillä ruoan hinnassa. Ahneudella ei tunnu olevan rajoja.
Kommentit (12)
Annahan esimerkkejä kun itse en ole huomannut mitään ja arkistoin kaikki kuittini.
esimerkkejä tuotteista? tai hintojen noususta?
Mökkipitäjien S-markketteihin ja Saleihin tulee hintoihin ainakin joka kesä "mökkilisä" kun mökkiläiset saapuu.
Makeisten hinnat olivat nousseet. Kun kysyin myyjältä syytä niin kertoi että irtomakeisten myynnin lopettamisen vuoksi muiden makeisten hintoja on nostettu.
Olen tehnyt netin kautta tilaukset Prismasta ja hinnat on edelleen yhtä edulliset kuin ennenkin. En keksi mitään missä hinta olisi noussut. Kerro joku esimerkki minkä tuotteen hinta on muuttunut?
Vaihda firmaa. K-kauppa on aina ollut kallis, käyn Lidlissä. Ja sit vielä ihmetellään, kun suomalaiset ei käytä kotimaisia yrityksiä, miksihän.
Vierailija kirjoitti:
Makeisten hinnat olivat nousseet. Kun kysyin myyjältä syytä niin kertoi että irtomakeisten myynnin lopettamisen vuoksi muiden makeisten hintoja on nostettu.
Joo, olen kanssa itse huomannut saman. Makeisten hinnat todellakin ovat nousseet. Mistään makeispusseista en tiedä kun en niitä ostele, mut esimerksi tosiaan irtokarkkien hinnat ovat nousseet.
Olen ostanut viimeksi irtokarkkeja juuri ennenkuin eurot tulivat käyttöön ja silloin ne maksoivat 4,99 MK/kg. Viimeksi kun hyllyn ohi talsin, oli hinta 7,99 EUROA/kilo.
Siinä on käyny aikamoinen korotuspaine..
JS87 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen kanssa itse huomannut saman. Makeisten hinnat todellakin ovat nousseet. Mistään makeispusseista en tiedä kun en niitä ostele, mut esimerksi tosiaan irtokarkkien hinnat ovat nousseet.
Olen ostanut viimeksi irtokarkkeja juuri ennenkuin eurot tulivat käyttöön ja silloin ne maksoivat 4,99 MK/kg. Viimeksi kun hyllyn ohi talsin, oli hinta 7,99 EUROA/kilo.
Kuka ostaa irtokarkkeja nyt?
JS87 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? :D Eurot otettiin käyttöön melkein 20 vuotta sitten... Että ei kovin fiksu hintavertailu.
Ainakin niissä tuotteissa, mitä itse säännöllisesti ostan, on hinta pysynyt samana.
Ok.