Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teidän luokalla aina yksi oikein hiljanen hissukka? Kuinka hänelle kävi?

Vierailija
08.05.2020 |

Tuli vain mieleen, että itsellä oli kouluaikana aina, siis aina, ensimmäisestä luokasta lukion viimeiseen luokassa joku, joka oli sairaalloisen hiljainen. En tiedä, miten noiden elämä on mennyt. Oliko teillä noita? Tiedättekö, mitä niistä tuli? Olen syntynyt 1971. Onko niin, että nuoremmissa ikäluokissa tuo on ollut harvinaisempaa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Minua kiusattiin, joten turvallisinta oli olla puhumatta mitään. Olen vieläkin hiljainen, mutta olen opiskellut pitkälle ja olen esimiestyössä.

Vierailija
22/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan hieman vajaa 6000 euroa nettona kuukaudessa.  Edelleenkin hissukka, mutta onnekksi tässä työssä ei puhelahjoilla pärjää vaan katotaan tuleeko tulosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, minä. Olen nykyään pitkälti syrjäytynyt ja kärsin erilaisista fyysisistä ja psyykkisistä oireista. Eipä siinä, loppuelämäni tulee olemaan lyhyt ja tuskallinen.

Vierailija
24/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen lääkiksessä.

Vierailija
25/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Asperger + adhd jäi huomaamatta sekä vanhemmilta että opettajilta. Ilman tukea aloin sitten turvautumaan päihteisiin ja nyt olen syrjäytynyt ja ilman koronaakin kotini vanki.

Vierailija
26/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedättekö, mitä niistä tuli?"

Miksi puhut "niistä"? Kuulostaa halveksuvalta.

Sitä paitsi meitä hiljaisiakin lukee tätä palstaa. Joten mikset kysy suoraan???

Vierailija
27/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä näyttäisi käyvän.

Vierailija
28/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas erikoislääkäri jolla on hyvinkin mukiin menevän oloinen vaimo

Vierailija
29/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meikäreikä. Ihan hyvin kävi, avomies ja kaunis asunto, ammattikorkeakoulu opparia vaille suoritettu ja olen terve. Rempseennyin matkan varrella todella paljon, ei mua uskota kun kerron millainen kerron olleeni. Tuun juttuun kenen kanssa vaan missä vaan, opettelin tietoisesti sosiaaliseksi

Vierailija
30/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyttö oli tosi hiljainen. En tiedä mitä hänelle nykyään kuuluu. Kävi kyllä jonkun koulun peruskoulun jälkeen, mutta en tiedä onko koskaan töissä ollut.

Vierailija
31/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokan hiljaisimmista tuli ekonomi ja psykologi.

Vierailija
32/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli masentunut ja syrjäytynyt, elää vanhempien luona. Olin hänen kaverinsa, mutta minua alkoi ärsyttää hänen saamattomuutensa omien ongelmiensa edessä.

Vierailija
33/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sori, jos loukkasi. Mitä teistä tuli? Mutta puhun nyt siis sellaisista superhiljaisista, jotka näyttivät ahdistuvan jo siitä, jos niille sanou hei, tai jotka eivät koskaan viitanneet tunnilla, vaikka eivät kai olleet superhuonoja koulussa.

Vierailija
34/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tyttö oli. Näkyy nyt olevan hyvin korkealla valtionhallinnon hierarkiassa.

Oli myös hiljainen poika. Menestyvä yrittäjä on nykyään.

Luokan suurisuisin päällepäsmäri on tunnettu kirurgi. Toisesta tuli lentäjä.

Vierailija
35/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Nyt IT-alalla suht hyväpalkkaisessa duunissa. Olen vieläkin näin lähemmäs nelikymppisenä vähän hitaasti lämpenevä, enkä ole vieraiden ihmisten kanssa kovin puhelias tai avoin. Kavereiden kanssa kyllä varsin sosiaalinen.

Kouluaikoina se johtui lähinnä siitä, että mua kiusattiin ja aina tuli lisää paskaa niskaan, kun sanoin jotakin. Oli parempi olla sanomatta mitään.

Olen myös jokseenkin viinaanmenevä ollut koko aikuisikäni.

Vierailija
36/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin. Minusta tuli syrjäytynyt.

Sama täällä. Kaverit oli vähän samanlaisia, mutta vilkkaampia; 4 kuollut huumeisiin ja alkoholiin, yksi tehnyt itsemurhan, yksi asuu kadulla rapanistinä. Itse pitkäaikaistyötön kaupungin yksiössä eristäytyneenä.

Vierailija
37/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju.

Voidaanko sanoa, että ne nuoret, jotka eivät olleetkaan

ns. valtavirran mukana, olivatkin niitä, jotka menestyivät hyvin.

He ajattelivat.

Ei tietenkään kaikki, mutta

Jotenki tätä rataa..

Vierailija
38/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainakin ala-asteella, vähän kiusattukin taisi olla.

Nyt ollaan kolmekymppisiä ja hän on oikein komea mies, ajelee tuunatuilla autoilla ja vissiin naisseuraakin tuntuu löytyvän. En tiedä mitä tekee työkseen.

Vierailija
39/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minä olen sellainen :D En ole äänekäs vieläkään, mutta pahimmasta ujostelusta aloin päästä vasta melkein kolmekymppisenä. Teen vaativaa asiantuntijatyötä, minulla on kaksi maisteritutkintoa, mies ja kaksi lasta. Ihan hyvin menee.

Vierailija
40/47 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sori, jos loukkasi. Mitä teistä tuli? Mutta puhun nyt siis sellaisista superhiljaisista, jotka näyttivät ahdistuvan jo siitä, jos niille sanou hei, tai jotka eivät koskaan viitanneet tunnilla, vaikka eivät kai olleet superhuonoja koulussa.

En viitannut, koska siitäkin olisi voitu keksiä aihe kiusaamiseen. Kun muutenkin olin ärsyttävän hyvä koulussa, vaikka yritin sitä pitää piilossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä