Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Kotileffateatterin
Nintendo Switchin
En varsinaisesti kaipaa tänne mitään tavaraa, sisäsuihku olis kiva niin ei tarvis enää pakkasilla köpöttää lämittämään pihasaunaa/vettä.
Uusi sohva olisi tarpeen. Lomarahoista ostan, jos ei tule yllättäviä menoja.
Uuden sängyn ja korituolin... Ja parilisähuonetta
Chesterfield tyylisen sohvan kankaisena jossa istuin pituus on yli 2 metriä ja runkopatjasängyn.
Mekin tapetoitiin vuokra-asunto. Vuokranantajan luvalla. Vuokranantaja antoi kuukauden vuokran anteeksi siitä hyvästä, ihan yllättäin. Ei siihen edes niin paljon rahaa mennyt, mutta oli niin tyytyväinen. Asuttiin siinä vielä pari vuotta sen jälkeen, joten ei kaduttanut eikä kaduta vieläkään.
Akvarelleja olohuoneen pitkälle seinälle. Osan perinnöstäni käytän niihin.
Vierailija kirjoitti:
Akvarelleja olohuoneen pitkälle seinälle. Osan perinnöstäni käytän niihin.
Ai niin, moottorisängyn ostan myös ja sähköpyörän.
En hankkisi mitään. Olen ollut kotona etätöissä kohta kaksi kuukautta. Ennen podin suoranaista kotihäpeää, en jaksa harrastaa sisustusta ja remonttia pitäisi teetättää, mutta liian vaivalloista sekin. Nyt olen todennut, että mitä väliä. Ei kotona kovin paljon vieraita käy normaalisti ja ”those who matter don’t mind, and those who do mind don’t matter.”. Ei huvita osallistua kertakulutukseen. Kukaan ei vielä jokin aika sitten olisi kuvitellutkaan, että ehjä kaluste korvataan toisella, koska se ei ole muotia.
Tiskikone. Uusi sohva. Tietyiltä taiteilijoilta tauluja. Mattoja. Valaisimia. Vuodesohva vierashuoneeseen
Onhan noita!
Sellaisen 400e maksavan lipaston.
Hienon maasturin, merenranta mökin, lasiterassin, uudet sohvat, uuden keittiön, vessan ja kylpyhuoneen. Opiskelisin lisää opintovapaalla ja virkavapaalla. Matkustaisin paljon kun taas pääsee,
Lisätilaa suihkuun tai kylpyammeen. Vauvan amme mahtuu nyt juuri ja juuri suihkukoppiin, mutta on hyvin epäkäytännöllinen. En tajua, miten muut ihmiset, joilla on vauva, pärjäävät suihkukopilla.
Jos haluaa kohentaa asumismukavuutta, asunto on muuten hyvä ja aikomus on asua pitkään? Olen itsekin asentanut omalla kustannuksella säleverhot yhteen vuokra-asuntoon (luvalla), koska sellaiset halusin. Toisessa asunnossa maalasin omalla kustannuksella (luvalla). Molemmissa asunnoissa asuin monta vuotta, ja halusin kohentaa omaa viihtyvyyttäni ja olin valmis panostamaan. Vuosikausia olen ollut omistusasuja sen jälkeen, mutta edelleen olisin valmis toimimaan näin. Koska se asunto oli minulle koti, olin valmis panostamaan siihen ja pitämään siitä huolta, oman mukavuuteni tähden. En toki olisi mitään isoa valmis olisi ollut panostamaan, kuten keittiöremonttia.