Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?

Vierailija
08.05.2020 |

Tarkoitan nyt huonekaluja tai sisustusjuttuja.

Kommentit (697)

Vierailija
81/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laminaattilattia. Nyt on harmaa muovimatto ja se on tolkuttoman ruma (vuokra-asunto). Olen laskenut, että tulisi maksamaan n. 800e. Olisi rahaa kyllä ja vuokranantajan lupa vaihtaa se itse, mutta mietin koko ajan, että jos lomautukset jatkuu hirveän pitkälle, että uskaltaako käyttää rahaa. Mutta ruma lattia meillä on. 

Minkä ihmeen takia uusisit vuokrakämpässä yhtään mitään omalla kustannuksellasi?? :O 

Sama kuin antaisit vuokranantajan käteen sen 800 €.

Totta kai se antaa luvan siihen. Wtf. Tollasessa tilanteessa asunnon omistaja maksaa kaikki remppavälineet ja materiaalit. Älä ole tyhmä.

Jos haluaa kohentaa asumismukavuutta, asunto on muuten hyvä ja aikomus on asua pitkään? Olen itsekin asentanut omalla kustannuksella säleverhot yhteen vuokra-asuntoon (luvalla), koska sellaiset halusin. Toisessa asunnossa maalasin omalla kustannuksella (luvalla). Molemmissa asunnoissa asuin monta vuotta, ja halusin kohentaa omaa viihtyvyyttäni ja olin valmis panostamaan. Vuosikausia olen ollut omistusasuja sen jälkeen, mutta edelleen olisin valmis toimimaan näin. Koska se asunto oli minulle koti, olin valmis panostamaan siihen ja pitämään siitä huolta, oman mukavuuteni tähden. En toki olisi mitään isoa valmis olisi ollut panostamaan, kuten keittiöremonttia.

82/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin maalauksen, oikein suuren!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotileffateatterin

Nintendo Switchin

Vierailija
84/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kaipaa tänne mitään tavaraa, sisäsuihku olis kiva niin ei tarvis enää pakkasilla köpöttää lämittämään pihasaunaa/vettä.

Vierailija
85/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneymaker huoneen nurkkaan.

Vierailija
86/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sohva olisi tarpeen. Lomarahoista ostan, jos ei tule yllättäviä menoja.

Vierailija
87/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden sängyn ja korituolin... Ja parilisähuonetta

Vierailija
88/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää muumimukeja.

Vierailija
89/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tilaa ja pihan.

Vierailija
90/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chesterfield tyylisen sohvan kankaisena jossa istuin pituus on yli 2 metriä ja runkopatjasängyn.

Vierailija
91/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tapetoitiin vuokra-asunto. Vuokranantajan luvalla. Vuokranantaja antoi kuukauden vuokran anteeksi siitä hyvästä, ihan yllättäin. Ei siihen edes niin paljon rahaa mennyt, mutta oli niin tyytyväinen. Asuttiin siinä vielä pari vuotta sen jälkeen, joten ei kaduttanut eikä kaduta vieläkään.

Vierailija
92/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akvarelleja olohuoneen pitkälle seinälle. Osan perinnöstäni käytän niihin.

Vierailija
93/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akvarelleja olohuoneen pitkälle seinälle. Osan perinnöstäni käytän niihin.

Ai niin, moottorisängyn ostan myös ja sähköpyörän.

Vierailija
94/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hankkisi mitään. Olen ollut kotona etätöissä kohta kaksi kuukautta. Ennen podin suoranaista kotihäpeää, en jaksa harrastaa sisustusta ja remonttia pitäisi teetättää, mutta liian vaivalloista sekin. Nyt olen todennut, että mitä väliä. Ei kotona kovin paljon vieraita käy normaalisti ja ”those who matter don’t mind, and those who do mind don’t matter.”. Ei huvita osallistua kertakulutukseen. Kukaan ei vielä jokin aika sitten olisi kuvitellutkaan, että ehjä kaluste korvataan toisella, koska se ei ole muotia.

Vierailija
95/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikone. Uusi sohva. Tietyiltä taiteilijoilta tauluja. Mattoja. Valaisimia. Vuodesohva vierashuoneeseen

Onhan noita!

Vierailija
96/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takan lasitetulle terassille.

Vierailija
97/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden ruokapöydän.

Vierailija
98/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen 400e maksavan lipaston.

Vierailija
99/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon maasturin, merenranta mökin, lasiterassin, uudet sohvat, uuden keittiön, vessan ja kylpyhuoneen. Opiskelisin lisää opintovapaalla ja virkavapaalla. Matkustaisin paljon kun taas pääsee,

Vierailija
100/697 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätilaa suihkuun tai kylpyammeen. Vauvan amme mahtuu nyt juuri ja juuri suihkukoppiin, mutta on hyvin epäkäytännöllinen. En tajua, miten muut ihmiset, joilla on vauva, pärjäävät suihkukopilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi