Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?

Vierailija
08.05.2020 |

Tarkoitan nyt huonekaluja tai sisustusjuttuja.

Kommentit (697)

Vierailija
41/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkeilysäkki, sellanen iso joka ei tarvi kattokiinnitystä. Tehokasta kalorien polttoa, eikä niin monotonista kuin joku pyöräily tai juoksu.

Vierailija
42/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko asunto pitäisi remontoida ja rahaa olisi, mutta olen ollut liian laiska ja mukavuudenhaluinen. Itse en osaa mitään, tarvitsisin sisustussuunnittelijan ja mihin menisin remonttia pakoon. Eli vastaan että täydellinen keittiöremontti, tapettien tilalle maalatut seinät ja lattiat vaihtoon koko asunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa pihaankin valita niin paljun ja grillikodan😃

Vierailija
44/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tietyn peilipöydän. Olisi rahaa ja olisi tilaa. Mutta se tila on ensin raivattava, siis vanhat hyllyköt pois. Mut-ku, ne pitäis ensin tyhjentää ja se on urakka se. Sit-ku...

Vierailija
45/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden patjan ja sängyn. No kyllähän ne hankitaankin, kunhan tuo korona pikkuhiljaa väistyy ja pääsen kauppaan. En halua ostaa vuodetta summamutikassa netistä.

Vierailija
46/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky, ruokailyryhmä, sohva, tv-taso, robotti-imuri... Nyt koronan aikaan alkanu nykyiset alle 5v vanhat huonekalut ärsyttämään. Laittaisin kaikki uusiksi jos budjetti sallisi

Vierailija
47/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laminaattilattia. Nyt on harmaa muovimatto ja se on tolkuttoman ruma (vuokra-asunto). Olen laskenut, että tulisi maksamaan n. 800e. Olisi rahaa kyllä ja vuokranantajan lupa vaihtaa se itse, mutta mietin koko ajan, että jos lomautukset jatkuu hirveän pitkälle, että uskaltaako käyttää rahaa. Mutta ruma lattia meillä on. 

Minkä ihmeen takia uusisit vuokrakämpässä yhtään mitään omalla kustannuksellasi?? :O 

Sama kuin antaisit vuokranantajan käteen sen 800 €.

Totta kai se antaa luvan siihen. Wtf. Tollasessa tilanteessa asunnon omistaja maksaa kaikki remppavälineet ja materiaalit. Älä ole tyhmä.

Arvasin että joudun vähän selittämään tätä. Asun siis Hekan asunnossa (Helsingin kaupungin asunto), eikä mulla ole aikomustakaan muuttaa koskaan pois tästä. Olen "jo" 52v. Lapsia ei varmasti tule, eikä ole mitään syytä miksi muuttaisin pois tästä. On siis mun loppuelämän asunto, siksi olisi mukava saada kauniimpi lattia. Heka ei kompensoi vuokrissa mitään asuntoa parantavia juttuja, toisin kuin yksityinen vuokranantaja ehkä tekisi. 

Vierailija
48/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahakkaan ostajan, joka ostaisi asuntoni sisältöineen. Sitten olisi loppuikä helppoa elämää. Tässä iässä en enää roinaa kerää.

Vierailija
49/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn!

Nyt nukun lattialla patjalla.

Vierailija
50/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuri ja hattaramatto. Ne on seuraavana ostoslistalla. Ehkä lapselle uusi sänky.

Uusittiin juuri muutossa koko kalusto suurimmaks osin designilla joten ei haaveita sen suhteen.

Vierailija
51/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle ympärivuotinen poreamme. Sisällä on jo yksi mutta olisi ihana kylpeä myös ulkona! Lattiankin vaihtaisin, muuten meillä on aika ihana omakotitalo hyvällä alueella pk-seudulla.

Vierailija
52/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon!

Vierailija
53/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasulieden ja porealtaan ensi alkuun.

Kaasuliedet ovat aivan ihania! Entisessä asunnossa oli ja kokkaus kävi todella sutjakkaasti. Nyt on keraamin taso, jonka putsaaminen on täyttä tuskaa.

Vierailija
54/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu vuosi ilman sohvaa. Se olisi aika kiva etenkin raskaana ollessa, kun haluis ottaa lapsen kainaloon kattoon telkkua. Ei pysty enää säkkituolissa olemaan.

Vierailija
55/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaattilattian haluaisin uuden.

Vierailija
56/697 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkeittiön ja pihasaunan

Vierailija