Jos voisit hankkia kotiisi nyt ihan mitä tahansa, mitä hankkisit?
Kommentit (697)
Uuden vaatekaapin tai jonkun muun säilytysjärjestelmän mun kaikille vaatteille
Ei tarvita huonekaluja eikä sisustusjuttuja, mutta seuraavana ostoslistalla olisi uusi pesutorni ja mikroaaltouuni.
Black friday - tarjouksia odotellessa.
Jos voisin hankkia kotiini ihan mitä tahansa, hankkisin kotiini nykyistä vähemmän tavaraa.
Ei sitä rahalla saa, tahtoisin miehelle mielen ,että heittäisi pois kaikki tavarat ja paperit, joita ei ole katsellut yli kymmeneen vuoteen. ( niistä ei ole kiinnostunut myöskään jälkipolvi-kysytty on)
Isot on murheet😂👍🤗
Hyvän taulun. Tekijänä esimerkiksi Rafael Wardi, Olli Lyytikäinen, Leena Luostarinen tai Marjatta Tapiola.
Iso vaatekaappi ja kylpyhuoneeseen säilytystilaa.
Laadukkaan pianon, vähintään 13 000 euron.
Meillä tarvittaisiin vähän isompia sisustusjuttuja, kuten keittiö-ja kylppäriremontti sekä uudet lattiat. Ikää on jo 50 ja just mietin, että olisipa hienoa, jos tässä elämässä vielä joskus voisi asua sellaisessa huushollissa, missä ei ole remontin tarvetta, tai näyttäisi siltä, kun itse haluaisi.
Kunnon 120 cm sängyn ja tyynyn (esim. Tempur), konjakinvärisen nahkasohvan, kauniit valaisimet, värikkäitä tauluja, verhot, ja kestävän ja kauniin kirjahyllyn.
Ruokapöydän 2tuolia sohvan sängyn verhot telkkarin matot(3) läppärin ja isohkon kasvin.
Sitten 1julistetaulu🙏
Toimiva pesukone ois kiva ylläri. Edellinen, kaverilta saatu päätti lopettaa toiminnan ja nyt olen käsipyykännyt pari viikkoa. Pitäisi etsiä Stadista joku itsepalvelupesula, siihen asti kunnes saan rahat kasaan uutta konetta varten. Velaksi en osta.
Vierailija kirjoitti:
Kokin.
Cock.
Ap
Uusi keittiö, sisältäen uuden jääkaapin, uunin yms. Vanha ruokapöytä ja tuolit on ok, muun voisi uusia.
Jos olisi tilaa, niin kuivausrumpu olisi huippu. Vähän voisin laajentaa myös kotia, kodinhoitohuone olisi kiva ja yksi lisähuone.