Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä himputin rikosuhrimaksu?

Vierailija
08.05.2020 |

Mulla on ollut tässä aikeena erota jo jonkin aikaa. Syynä mm. toisen rahasotkut. Yksi päivä siivotessani löysin hänelle tulleen laskun, jossa perittiin rikosuhrimaksua. Yritin googletella, mutta en löytänyt oikein mitään ymmärrettävää. Mitä hänen on siis pitänyt tehdä, että tuollainen maksu määrätään?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin maksajaryhmä olisivat ylinopeutta ajaneet, vaikka kukaan ei ylinopeuden vuoksi olisi joutunut liikenneonnettomuuden uhriksi."

Löytyy heti kun Googleen kirjoittaa rikosuhrimaksu ylinopeus.

Ei tarvita mitään uhreja. Kunhan vain kerätään lisää rahaa.

Vierailija
22/24 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nykyisinhän tietyillä tahoilla on agenda ja ne pyrkii käyttämään sitä hyväkseen.

Jopa niitä, joiden käsi vahingossa osuu niihin tanssilattialla, pyritään syyttämään rasistisesta pahoinpitelystä.

Mulle kävi noin. Jouduin jopa juttelemaan poliisin kanssa, vaikka en tehnyt mitään.[/quote

Mua on jopa seurattu ja olen joutunut keksimään harhautuskeinoja. Poliisin on syytä kuunnella totuutta hyvin tarkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylinopeus siis todennäköisin, kiitos kaikille! Näin ajattelinkin, mutta luontooni kuulu ajatella aina pahinta! AP

Vierailija
24/24 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mä olisin saanut marttisuosalon sakon sakko olisi ollut 144€ johon olisi tullut korotus että sakko olisi ollut 200€ , olisiko rikosuhrimaksu tullut ennen vai jälkeen tota korotusta eli olisinko joutunut maksamaan 200€ vai 240€ ??

https://www.is.fi/viihde/art-2000011307705.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi