Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiia, 40, näyttää 10 vuotta nuoremmalta

Vierailija
08.05.2020 |

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058

Anteeksi nyt, mutta ei näytä. Korkeintaan tuo teinimäinen tyyli nuorentaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti sitä erehtyy tavatessa kun niin moni asia vaikuttaa siihen miltä toinen näyttää jonkun toisen silmissä.

Mutta se että on kokenut vähättelyä tms ei johdu siitä minkä ikäiseltä toisen silmissä näyttää.

Kyllä ainakin minun saama kohtelu on muuttunut useinkin ikäni selvittyä.

Vierailija
22/24 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin 45v. Ei menis millään 35-vuotiaasta kyllä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisempikin ketju tästä oli, poistettiin. Oliko se sitten kuitenkin ylläpidon mielestä nuoreka?

Vierailija
24/24 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nelikymppinen ja olisin veikannut häntä saman ikäiseksi.

Luulen että moni nykyajan keski-ikäinen pitää itseään nuoremman näköisenä siksi, että heillä on mielessään tietynlainen kuva, että miltä nelikymppinen näyttää. Kun olin teini-ikäinen 90-luvulla, niin sen ajan nelikymppiset näyttivät todella tätimäisiltä sen ajan vaatteiden ja kampausten kanssa. Nyt taas keski-ikäiset ostavat vaatteet samasta kaupasta kuin tyttärensä, ja tyyli on nuorekkaampi kuin parikymmentä vuotta sitten saman ikäisillä oli. Esim. prinsessa Diana oli kuollessaan vain 36-vuotias, mutta hän näytti paljon vanhemmalta sen ajan tätityylin vuoksi.

Moni tulee muutenkin sokeaksi omalle ulkonäölleen, eikä huomaa hiljalleen tulevia vanhenemisen merkkejä. Meikeillä ja vaatteilla voi huijata vähän, mutta kyllä ne juonteet ja roikkuvat posket silti paljastavat iän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi