Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram ja sisältöehdotuksiin ilmestyvät oksettavat videot

Vierailija
08.05.2020 |

Mistä johtuu, että saan sisältöehdotuskuviin ja -videoihin mm. äärimmäisen kuvottavia paiseiden ja finnien puristeluvideoita? En ole koskaan hakenut enkä katsonut kyseistä sisältöä! Katselen enimmäkseen luonto- ja matkailukuvia. Ehdotteleeko insta jonkun seuraamani henkilön katselemaa sisältöä? En pian enää uskalla avata hakusivua, kun oksennus lentää näistä paisekuvista. Miten ne voi estää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä Oon miettinyt samaa. En koskaan katsele niitä ja silti säännöllisesti niitä siellä on.

Vierailija
2/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä Oon miettinyt samaa. En koskaan katsele niitä ja silti säännöllisesti niitä siellä on.

Ahdistavaa. Olen yrittänyt ahkerasti tykkäillä ehdotusten muunlaisista kuvista, mutta ei näytä auttavan algoritmia. Katsooko niitä videoita prosentuaalisesti niin moni, että pöljä insta tunkee niitä kaikille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä nähnyt sellaisia. Seuraan perhe- ja luontotilejä. Joskus stalkkaan julkkis- ja fitnesstyyppejä. Näitä kaikkia mulle IG ehdotteleekin sitten.

Vierailija
4/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uutena tullut mullekin noita. En ikinä ole etsinyt/katsonut mitään tuollaista, kun tyyliin alkaa kakotuttaa vahingossa näkyvätkin. Mistä nämä nyt yhtäkkiä on tulleet? Kuvottavaa!

Vierailija
5/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee nuorten tyttöjen tiktok pyllyn heiluttelu videoita 😕 Ei siinä mitään mut kaikki kuntoiluun liittyvä kiinnostais enemmän.

Vierailija
6/6 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on keksinyt miten huijata algoritmeja, ei sentään ole mitään terroristien videoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi