Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näille riskiryhmille ei suositella kouluun palaamista, 99% voi palata kouluun

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona voi olla vanhemmat riskiryhmää.

Lääkärintodistusta ei tarvitse esittää.

Vierailija
2/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama miten nuo lääkärit koe-eläintensä esitietoja yrittää säätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luotan asiantuntijoihin, kouluun on turvallista palata. Aiotteko erakoitua lopullisesti?

Vierailija
4/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas luotan asiantuntijoihin, kouluun on turvallista palata. Aiotteko erakoitua lopullisesti?

Kyllä. Parempi erakkona lasten kanssa kuin kylmänä ruumiskontissa.

Vierailija
5/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme aio, mutta muutama viikko koulua tuhoaa kaiken tähän asti saavutetun. Emme aio pilata kesäämme, syksyllä voidaan sitten katsoa tilanne uusiksi.

Vierailija
6/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin "asiantuntijoihin"?

Ei lastenlääkärit ole päteviä arvioimaan kouluun paluuta. 

Vierailija
7/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin Suomen pääministeri piilottelee poterossa omaa lastaan ja panikoi ylihysteerisesti pienimpäänkin mahdollisuuteen että itse edes olisi joskus tavannut jonkun joka olisi mahdollisesti altistunut ehkäaltistuneelle, myös minä pysyn kotona.

Vierailija
8/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautukaa lastensuojelun yhteydenottoon, tämä on faktaa, naapurissani asuu opettaja, ja huoliperheet eivät laita lastaan kouluun. Nythän te aiheutatte huolta niin opettajissa kuin lastensuojelussa.

Vierailija
9/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan lastenlääkäri on paras arvioimaan, lasten kouluun menon turvallisuuden. Ei kouluttamaton mamma.

Vierailija
10/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan lastenlääkäri on paras arvioimaan, lasten kouluun menon turvallisuuden. Ei kouluttamaton mamma.

Ei ole koska eihän hän ole asiantuntija siitä millaisia ne kouluolot on. Hän on vain lääkäri.

Vierailija
11/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varautukaa lastensuojelun yhteydenottoon, tämä on faktaa, naapurissani asuu opettaja, ja huoliperheet eivät laita lastaan kouluun. Nythän te aiheutatte huolta niin opettajissa kuin lastensuojelussa.

Älä puhu paskaa. Opettajat eivät tee lastensuojeluilmoituksia, jos lapsi on vanhempien ilmoittamalla lomalla tai sairaslomalla. Tiedän, koska olen itse opettaja.

Vierailija
12/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat tekevät huoli-ilmoituksen.

Vierailija
13/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön löpö, älä levitä vääristeltyä tietoa. Olen opettaja, enkä mene kouluun eivätkä mene lapsenikaan. Emme ota turhia riskejä, sillä lähipiirissä on riskiryhmää. Ei ole varaa sairastua.

Vierailija
14/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouselämän on toivuttava. Muuten loppuu viimeistenkin tehohoito, kun ei ole rahaa. 

Vierailija
15/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajat tekevät huoli-ilmoituksen.

Mitä sä nyt selität? Huoli-ilmoitus on lastensuojeluilmoitus. Miksi pitäisi tehdä lasu, jos vanhempi on ilmoittanut, että perhe on lomalla? En ole kuullut, että Thaimaan lomistakaan tehtäisiin lasuja, jos vanhemmat ovat ilmoittaneet perheen olevan lomalla. Kai perhe voi mennä lomalle vaikka omalle mökille tai Lappiin.

Vierailija
16/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolenilmaisuilmoituksia tehdään ja aiheesta.

Vierailija
17/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talouselämän on toivuttava. Muuten loppuu viimeistenkin tehohoito, kun ei ole rahaa. 

Kaksi viikkoa koulua ei vaikuta kansantalouteen pätkääkään. Jos vaikuttaa, niin vaikutukset ovat negatiivisia. Tauti leviää, ihmiset sairastuvat, eivätkä pysty käymään töissä. Tehohoito on yhteiskunnalle todella kallista. Taudin aiheuttamat fyysiset vammat kuten veritulpat saattavat tehdä ihmisistä työkyvyttömiä loppuiäkseen. Se vasta kallista on.

Vierailija
18/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolenilmaisuilmoituksia tehdään ja aiheesta.[/

Juu, niitä on tehty oikeasti laiminlyödyistä lapsistakin ja siihen se sitten suurelta osalta jääkin.

Naurettavaa kuvitella, että parin viikon poissaolosta, tässä tilanteessa, mistä vanhempi on tehnyt ilmoituksen koululle, joku sosiaalihuolto kolkuttelee ovella.

Vierailija
19/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelulla pelottelu on turhaa. Monet lasun työntekijätkin pitävät lapsensa kotona. Meillä ei ole myöskään mitään salattavaa ja tervetuloa vaan juomaan kaffet, jos heillä aikaa on. Voin erittäin mielelläni pitää pitkät perustelut, miksi en halua vaarantaa meistä ja muista ketään, edes tieteen nimissä.

Vierailija
20/29 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kolkuttelee tosin, kysytään ensin sopiiko tulla käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan