Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei pidetä miehen kanssa sormuksia

Vierailija
08.05.2020 |

Onko muita? Toivotaan jos löydettäisiin kumpikin uudet puolisot ei vaan tehoa. Ollaan oltu kauan ilman sormuksia mutta ei. Kenellekään emme kelpaa kun emme ole millään laillla erityisen hyvän näköisiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekään ei pidetä sormuksia, koska ei olla naimisissa. Ollaan kyllä oltu yli 15 vuotta yhdessä.

Vierailija
2/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu. Voisitte kokeilla vaikka tinderiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en pidä sormuksia nyt korona-aikaan, koska ne kerää pöpöjä.

Vierailija
4/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme pidä sormuksia, koska jotenkin ärsyttävän tuntuisia sormessa. En muutenkaan ihan innostu ajatuksesta, että osoittaisin kuuluvani jollekin jonkun tavaran avulla.

Vierailija
5/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme pidä sormuksia, koska jotenkin ärsyttävän tuntuisia sormessa. En muutenkaan ihan innostu ajatuksesta, että osoittaisin kuuluvani jollekin jonkun tavaran avulla.

Samaa mieltä tästä. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 33 vuotta, ja siitä ilman sormuksia n. 20 vuotta. Itselläni tuli ihotumaa sormuksen alle veden kanssa läträämisestä (tiskaus, vauvojen hoito jne.). Miehen sormus taas meni ihna, kun teki käsilläään kaikenlaisia rakennushommia harrastuksenaan, eikä jatkuvasti jaksanut ottaa sormusta pois. Eli ihan käytännän syistä emme käytä sormuksia, emmekä ole niitä kaivanneet saati edes muistaneet. En muutenkaan pidä koruja, ei vain ole minun juttuni. 

Vierailija
6/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies katsoo, käyttääkö nainen vihkisormusta. On kuulemma laadun tae. Terv. rouva vuodesta 1995 lähtien (ei liity jääkiekkoon).

Vierailija
7/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron merkki?

Vierailija
8/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron merkki?

Siis mikä??

Vierailija
9/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä sormuksia, muitakaan koruja ei kannata arkena pitää. Työpaikalla molemmilta hävinnyt, toinen vietiin pesualtaan reunalta ja toinen pukuhuoneesta. 

Vierailija
10/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään. Todella epähygieeniset.

Vierailija
11/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käytön kun rakkaus loppui.

Vierailija
12/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ensimmäinen vuosi käytettiin sormuksia. Sitten mihen sormu sormuksineen jäi litistyksiin ja jouduttiin leikkaamaan poikki. Itse käytin hieman pitempään, mutta sitten töissä ne joutui ottamaan pois. Helpompi vaan pitää korurasiassa koko ajan. 35 v yhdessä.

Vierailija
13/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan naimisiin mennessämme emme edes antaneet toisillemme sormuksia. Ei meillä ollut kihlasormuksiakaan.

Nyt olen avoliitossa eikä ole aikomusta mennä naimisiin, joten ei tietenkään ole sormuksia. Silti olen 100 % sitoutunut tähän suhteeseen.

Vierailija
14/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sormuksia ole pakko pitää, miksi olisi? Sormus on täysin vapaa-ehtoinen, sitä ei edes vaadita naimisiinmenoa varten.

Vierailija
15/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään pidetä, 10 v naimisissa. Ekat kuukaudet pidin kun olin nuori ja se tuntui niin aikuiselta. Sit ne jäi molemmilta. Mun vanhemmatkaan ei ole koskaan pitäneet sormuksia, yli 30 v naimisissa.

Vierailija
16/16 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, pidettiin alussa vihkisormuksia, mutta käytännön syistä nykyään korurasiassa. Yhdessä onnellisesti 10 v. En ymmärrä miksi kenenkään tarvitsisi kertoa muille sormuksin olevansa varattu. Kyllähän sen näkee ihmisten elekielestä onko ns. haku päällä vai ei. Sitä paitsi sehän on yksityisasia ja tärkeintä, että asianosaiset tietää itse mikä meininki ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä