Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Nike Tanjun lenkkareista ja niiden koosta?

Vierailija
08.05.2020 |

Vastaavatko kokoaan vai ovatko pienet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vastaavat hyvin kokoaan. Kapeahko lesti, mutta kangas antanee periksi käytössä.  Minun kapeahkoon jalkaan Tanjunit sopivat kuin sukka. Tanjunit ovat ihan parhaat jalassa, kevyet ja pehmeät. Suosittelen.  

Vierailija
2/13 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kokoa isommat ja ovat ehkä hieman liian isot... Kannattaa ehkä katsoa sisämittaa. Itse käytän normaalisti 38 ja Nikessä 38,5 joissa sisämitta 24,5cm. Tanjunit tosiaan tilasin 39 koossa kun monessa paikassa luki että ovat pientä kokoa, mutta eivät mielestäni sen pienempää kuin muutkaan Niken kengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle malli ei ollut sopiva, koska jalkani on leveä ja rintava. Silloin suurempi koko ei auta asiaa. Harmi.

Vierailija
4/13 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla leveä ja lyhyt jalka, koko on puolinumeroa isompi ja on hyvä. Kannattaa sovittaa ennen ostamista, muuten on riski että ei tunnu hyvältä jalassa.

Vierailija
5/13 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian pienet niin kangas hajoaa varpaiden kohdalta.

Vierailija
6/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät vapaa-ajan kengät, mutta juostessa rikkovat ainakin omat  jalat. 

Vierailija
7/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tanjunit koossa 37.5 kun taas kaikki muut niket on pitänyt ottaa koossa 38. Ja mulla siis on 37 jalka ja ihan normaali eli ei leveä tai erikoisen kapeakaan.

Enkä tiedä auttaako tämä, mutta NB:n lenkkareissa mulle 37 on passeli (37,5 on jo iso) ja adidaksissa sopiva on 37 1/3.

Joo, tykkään lenkkareista ja tennareista ;-)

Vierailija
8/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on liian pienet niin kangas hajoaa varpaiden kohdalta.

Hajoaa muuten vähän reilunkin kokoisissa.. 

Vierailija
9/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin kokoa isommat ja ovat ehkä hieman liian isot... Kannattaa ehkä katsoa sisämittaa. Itse käytän normaalisti 38 ja Nikessä 38,5 joissa sisämitta 24,5cm. Tanjunit tosiaan tilasin 39 koossa kun monessa paikassa luki että ovat pientä kokoa, mutta eivät mielestäni sen pienempää kuin muutkaan Niken kengät.

Niket on oman kokemukseni mukaan pientä kokoa ja sitä tuossakin varmaan yritettiin arvosteluissa sanoa, että kannattaa ottaa kokoa isompi kuin normaalisti käyttää, mutta ei toki kokoa isompaa kuin mitä muissa nikeissa käyttää.

Itsellä riitti noissa Tanjuneissa puoli kokoa normia isompi (38,5) vaikka muissa nikeissa pitää mennä yksi kokonainen numero ylöspäin (38 ->39). Kengänkokoni on siis 38.

Vierailija
10/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Niken Downshifterit ja koko on yhtä isompi kuin yleensä ostan kenkiä. Tänään kävin niillä pyöräilemässä ja kun otin kengät pois, jalkani olivat hikiset.

Vierailija
11/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat jalassa mutta kangas tosiaan herkkä rikkoontumaan varpaiden kohdalta, minkä vuoksi en ostaisi enää uudestaan. Puoli vuotta pysyivät hyvinä, sitten tuli reikä, kun varvas hankasi kankaaseen. Ja ihan oikeaa kokoa olivat, minusta samankokoiset kuin perus kengänkokoni muutenkin.

Vierailija
12/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin pienehköä kokoa. Käytän yleensä kengistä kokoa 38,5, mutta Tanjuneista mulla on 39.

Vierailija
13/13 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan yhdet jalat ja yksi elämä, ei kannata pilata liian kapeilla, kovapohjaisilla kengillä. Lenkkareitakin on nykyään leveällä lestillä esim asics

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän