Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotku laittaa seurustelukumppaninsa nimen/ig-tilin instagramin bioon

Vierailija
07.05.2020 |

Jotenkin typerän näköistä. Joltain teiniltä ehkä ymmärrän, mutta en enää aikuisilta. Vaikka kyllä se on silti aina noloa. Mitä mieltä olette? En ehtinyt lukea edellisen kahden edellisen aloitukseni vastauksia kun ne jo jostain syystä poistettiin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori kirjoitusvirheet.

Vierailija
2/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo naurattaa kuinka kaksi edellistä aloitustani poistettiin, vaikka olivat ihan asiallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höö

Vierailija
6/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä nyt ei saa keskustella oikein mistään.

Vierailija
7/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huu

Vierailija
8/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko olevasi itse jotenkin fiksumpi?

Vierailija
9/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, että henkilöt ovat tyhmiä. Kunhan kysyn ihmisten motiiveja kyseiseen toimintaan.

Vierailija
10/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään nyt kovin aikuismaiselta vaikuta.

Vierailija
11/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis en koe olevani fiksumpi vain tuollaisen yksittäisen asian perusteella, mutta ei tuo toiminta mitään suurta fiksuutta osoita mielestäni.

Vierailija
12/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 14-vuotias.

Vierailija
13/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, että henkilöt ovat tyhmiä. Kunhan kysyn ihmisten motiiveja kyseiseen toimintaan.

Sanoit, että se on noloa. Et sinä pelkästään uteliaisuuttasi kysynyt. Haluat vastauksia, joissa haukkuisimme noin toimivat ihmiset reppanoiksi, huomionkipeiksi tai esim. todistelunhaluisiksi. Täällä kysellään nykyään paljon tällaisia aloittajalle itselleenkin selviä asioita, jotta voidaan saada ryhmän hyväksyntä omille ilkeille ajatuksille.

Vierailija
14/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap:n pitäisi olla jotenkin erityisen aikuismainen? Kunhan esitti kysymyksen.

Vierailija
15/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis en koe olevani fiksumpi vain tuollaisen yksittäisen asian perusteella, mutta ei tuo toiminta mitään suurta fiksuutta osoita mielestäni.

Olet jo muodostanut oman mielipiteesi näistä ihmisistä. Miksi siis kyselet meiltä vielä meidän näkemyksiämme? Mitä merkitystä niillä on?

Vierailija
16/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että se on noloa. Et sinä pelkästään uteliaisuuttasi kysynyt. Haluat vastauksia, joissa haukkuisimme noin toimivat ihmiset reppanoiksi, huomionkipeiksi tai esim. todistelunhaluisiksi. Täällä kysellään nykyään paljon tällaisia aloittajalle itselleenkin selviä asioita, jotta voidaan saada ryhmän hyväksyntä omille ilkeille ajatuksille.

Niin, se että joku asia on mielestäni noloa ei tarkoita ettäkö kuvittelisin muiden ihmisten olevan samaa mieltä. Voin tarvittaessa muuttaa mielipidettäni, jos saan järkeviä perusteluja siihen miksi ihmiset laittavat sen toisen nimen siihen omaan bioonsa. Tällä hetkellä mielipiteeni perustuu omiin havaintoihini. En suinkaan pidä kaikkia näin tekiviä tyhminä, haluan vain tietää mikä heidät on saanut laittamaan sen nimen siihen.

Vierailija
17/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ilmottaa et tää ihminen on munmunmun. Niin noloa. Nolo on usein sekin jonka ig on.

Vierailija
18/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jo muodostanut oman mielipiteesi näistä ihmisistä. Miksi siis kyselet meiltä vielä meidän näkemyksiämme? Mitä merkitystä niillä on?

Kysyin syytä miksi ihmiset toimivat näin, sillä en ymmärrä sen pointtia. Eri ihmisillä on erilaisia näkemyksiä, joita mielelläni luen.

Vierailija
19/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin syytä miksi ihmiset toimivat näin, sillä en ymmärrä sen pointtia. Eri ihmisillä on erilaisia näkemyksiä, joita mielelläni luen.

Mitäs jos kysyisit sellaiselta joka on sen sinne laittanut

Vierailija
20/24 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kysyisit sellaiselta joka on sen sinne laittanut

Olen melko varma, että tältä palstalta löytyy yksi jos toinenkin joka on laittanut.