Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö oopperasta? Menisitkö mielelläsi katsomaan oopperaa? Tai sitten miksi et menisi?

Vierailija
07.05.2020 |

Lempioopperoita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lmeisesti kukaan täällä ei pidä oopperasta.

Vierailija
2/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt, mutta aion joskus vielä mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ja menisin mutta en usko koronan takia meneväni pitkään aikaan.

Vierailija
4/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ja menisin. Liput ovat turhan kalliita, tässä elämäntilanteessa ei tule enää käytyä... nuorempana kävin kerran vuodessa.

Lemppareita on Carmen ja Sevillan parturi.

Vierailija
5/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain kerran, mutta menisin mieluusti toistekin.

Vierailija
6/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperallako olette käyneet vai Savonlinnassa?

Vierailija
7/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tietyistä oopperoista: Aida, Taikahuilu, Carmen, Don Giovanni nyt muutaman mainitakseni.

Mutta sitten on oopperoita jotka ovat mielestäni todella huonoja. En vaan pidä joko musiikista yhtään tai sitten juoni tai joku myy tökkii.

Vähän niinkuin elokuvia on monenlaisia niin oopperoitakin on. Joitain katsoo mielellään, toisia ei.

Vierailija
8/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Verraten pidän kuitenkin esim. teatterista enemmän. Se on hieman samaistuttavampaa tai ns. tavoiteltavissa kaltaiselleni ”normaalille” ihmiselle. Ooppera voi olla hyvinkin nautinnollista, mutta usein kallista ja joskus tulee tunne, että se on minua hienompia ja rikkaampia varten. Etenkin perinteinen ooppera.

Vierailija
9/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan oopperaa, olen itsekin opiskellut klassista laulua. On monia hyviä oopperoita, yksi suosikeistani on Lucia di Lammermoor. Rakastan myös balettia. Savonlinnassakin olen käynyt, myös leffateattereiden ooppera-näytöksissä. Upeita ovat!

Vierailija
10/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuuntelemassa klassikoita kuten Taikahuilu, Carmen yms mutta tykkään enemmän baletista. Saan suhteilla joko ilmaisia lippuja tai 10e lippuja Kansallisoopperalle, joten käyn muutaman kerran vuodessa katsomassa jonkun esityksen.

Vierailija
11/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oopperasta

Vierailija
12/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä!

Vierailija
13/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oopperoiden juonet ovat aina niin tylsiä ja lapsellisia, etten viitsi katsoa niitä. Joistakin oopperoista pidän, koska niissä on niin hyvä musiikki ja juonikin on jotain muuta kuin rakkausseikkailuja.

Vierailija
14/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä oopperasta kovinkaan paljon, mutta baletista sitäkin enemmän.

Vierailija
15/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän monista oopperoista, esim. Carmen, Sevillan parturi ja Taikahuilu. Olen myös käynyt oopperassa monta kertaa, useimmin Kansallisoopperassa.

Täällä monet sanovat oopperalippuja kalliiksi. Kalleimmat paikat ovatkin, mutta esim. Kansallisoopperassa halvimmat liput ovat lähes joka näytökseen noin 20 euroa eli ei mitenkään hirveä hinta.

Vierailija
16/16 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista aikoinaan katselin ja ne oli kiehtovia. Onhan heillä upea ääni ja näyttelijän taidot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan