Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joille elämä ilman seksiä on OK?

Vierailija
07.05.2020 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laksetaanko itsetyydytys seksiksi? - Vai onko seksiä vain se, joka tapahuu, jonkun toisen kanssa?

Elämää kokonaan ilman itseyydytystä en osaa kuvitella mutta sen sijaan elämä ilman seksiä kumppanin kanssa onnsituu oikein hyvin. Täsmennän nyt kuitenkin: en ole ai koe itseäni aseksuaaliksi.

Enemmän se on kausittaista. Toisinaan "syyhyää" enemmän kun taas välillä voi useampi päivä, että seksi ei ennätä käydä edes mielessäni. En harrasta ns, yhden yön juttuja tms. En tuomitse heitä, jotka, niitä harrastavat mutta toivon, etä jos sellaiseen päätyy tai hakeutuu, niin kumpainenkin tietää, edes suunnilleen, mitä on tekemässä. 

Ihminen ei ole minulle myöskään kauppatavara; enkä koe halua ostaa "seksipalveluja" kenelttäkään, joka niintä saattaisi mahd. tarjota/ myydä. 

Jos joku luulee ja kuvittelisi, että olisin itse edes aina valmis ja halukas seksiin, jos ai kun vain tilaisuus tulisi, niin erehtyy. - Ja syy kieltäyymiseen on minun, eikä se ole välttämätä se, että seksiä ehdotaneessa olisi jotain vikaa tai puutetta.

Sinkkumies

Vierailija
2/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ole koskaan saanut mitään iloa, jotenei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse muuta kuin omaa kivaa :) Hellyyden ja halailun puute harmittaa joskus, mutta menee se näinkin. Ja ei, en minäkään ole aseksuaali.

Vierailija
4/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Avioliitossa siis.

Vierailija
5/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäähän sitä näin itsekin, mutta jos olisi kumppani, olisi varmasti mukavampaa. En ole ikinä pitänyt seksiä sellaisena perustarpeena kuin syöminen ja nukkuminen, vaan olen mieluummin ilman kuin harrastan sitä sellaisen ihmisen kanssa, johon ei ole tunneyhteyttä.

Vierailija
6/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tottunut jo. Huolettomampaakin, kun ei tarvitse miettiä ehkäisyä eikä ajatella viivästyneistä kuukautisista mitään.

Vierailija
7/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoseksi ei juuri yhtään kiinnosta mutta parisuhdeseksi kyllä. Moni ei ymmärrä että on naisia jotka nauttivat seksistä mutta haluavat sitä vain suhteessa.

N23

Vierailija
8/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi sadasta eli aseksuaali. Mahtavaa, kun ei ole moista riippuvuutta. Olen oikeasti elämääni tosi tyytyväinen, kun olen voinut ihan rauhassa keskittyä taloudelliseen ja henkiseen hyvinvointiin.

Vierailija
9/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Lähes 40 vuotta on menty ilman seksiä. En osaa siis sanoa onko tämä seksitön elämä ok vai ei. Ehkä jos seksi kuuluisi normaaliin arkeeni niin elämäni olisi parempaa, mutta voisi olla myös niin, että seksi ei olekaan mun juttu ja silloin tämä nykyinen tilanne olisikin mulle se ideaali. Nyt en kuitenkaan tätä voi tietää, joten en voi asiaan mitään perustavaa vastata.

Vierailija
10/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kyllästynyt seksiin. Samaa jyystämistä vuosikymmenet harrastaneena olen nyt mieluummin ilman. Ei vaan huvita enää.

Vierailija
11/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille seksitön elämä on varmaan ihan ok, kun heillä on niin matala libido.

Vierailija
12/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enään kiinosta kusinen suolenpätkä.

Vierailija
13/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enään kiinosta kusinen suolenpätkä.

Ymmärrän. - Kuullostaa aika friikiltä seksiltä, jos siinä on aina ollut mukana kusinen suolenpätkä.... 

Vierailija
14/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ihminen, jonka kanssa haluaisin harrastaa seksiä, on jo kuollut. Eli ei tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin elää ilman seksiä, paitsi ehkä sitten jos jossain vaiheessa löydän jonkun toisen jonka kanssa haluan sitä.

Vierailija
15/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytystä ilman en osaisi olla, mutta ei ole kauankaan, kun tajusin, että edellisestä kerrasta kumppanin kanssa on vierähtänyt pian kymmenen vuotta. Eipä ole kauheasti seksiä kumppanin kanssa kaivannut, oma kiva paras kiva. 

Vierailija
16/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla aseksuaali. En halua seksiä enkä harrasta itsetyydytystäkään kuin äärimmäisen harvoin. Ei vain tee mieli, koko asia ei edes... Ole olemassa minulle. Sen lisäksi tunnen itseni sukupuolettomaksi, vaikea selittää.

Minulla on puoliso, jolle asia on fine.

This is fine.

Vierailija
17/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seksuaaliviettiä oli aivan järkyttävästi, sain erektion jo suunnilleen naisten polkupyörän nähdessäni. Näin vanhana ukkona sitten libido on täysin nollissa, ja tämä on paljon helpompaa. Ei tarvitse jatkuvasti olla naisille mieliksi saadakseen seksiä. En kaipaa seksiä lainkaan, vaikka pidinkin nuorena siitä kovasti.

Vierailija
18/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksissä on ehkä enemmän kyse siitä haluaako nähdä vaivaa ja aikaa tyydyttääkseen toisen tarpeet. Ja kyllä se on työlästä joillekki ottaa toinen jatkuvasti huomioon. Itse taas saan aivan älyttömästi mielihyvää siitä, kun saan tuottaa toiselle nautintoa. Se on paljon parempaa kuin mikään taloudellinen tai materiaalinen nautinto, ne ei mua kiinnosta. Kiinnostaa vaan luoda ja ylläpitää syvempää suhdetta toiseen ja seksin avulla se on ainoastaan mahollista. Itse en hirveesti välitä niin sanotusti kavereista, vaan haluan syvällisemmän suhteen toiseen.

Onneksi oon löytänyt naisen, jonka seksuaaliset halut kohtaa omani ja pystytään myös keskustelemaan ihan normaalisti seksistä toistemme kanssa. Esimerkiksi siitä, mikä toisesta tuntuu hyvältä ja näin. En voisi kuvitellakaan pystyväni luomaan naiseen syvällistä suhdetta haluamatta jossain vaiheessa harrastaa seksiä, koska pelkkä ajatuskin saa mut kiihottumaan. Toki tämän seksihalun voi sivuuttaa, mutta ei se kyllä omalla kohdalla ikinä tule poistumaan.

Uskon, että monelle seksi on tylsää vain sen takia kun heidän persoonat eivät saa nautintoa toisen tyydyttämisestä tai ovat muuten sosiaalisesti rajoittuneita. Myös mielikuvituksettomuus vie seksihalut, kun aivot eivät toimi virkeästi. Sekä kun vanhemmiten jämähdetään siihen hikihatussa saavutettuun elämään ja lopetetaan uusien asioiden oppiminen, niin sekin tappaa aivoissa kognitiiviset kyvyt, mikä saattaa vaikuttaa seksihaluihin.

Vierailija
19/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa seksiä, mutta toisen ihmisen läheisyyden ja rakastetuksi tuntemisen kaipuu on välillä aivan järjetön. Kyllä kai se seksikin kiinnostaisi jos olisi se ihminen tässä, jota saisi rakastaa ja voisi tuntea itsensä rakastetuksi. Olen ollut yksin kuusi vuotta, enkä kykene yhden yön juttuihin juuri sen takia, että tarvitsen seksiin sen rakastamisen tunteen

Vierailija
20/20 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa seksiä, mutta toisen ihmisen läheisyyden ja rakastetuksi tuntemisen kaipuu on välillä aivan järjetön. Kyllä kai se seksikin kiinnostaisi jos olisi se ihminen tässä, jota saisi rakastaa ja voisi tuntea itsensä rakastetuksi. Olen ollut yksin kuusi vuotta, enkä kykene yhden yön juttuihin juuri sen takia, että tarvitsen seksiin sen rakastamisen tunteen

Jaan tunteesi ja olen myös sinkku, suunnilleen yhtä kauan (n. 6 vuota+).

Luulen, että saattaisin särkyä tai oikeammin kokea itseni hyvin arvottomaksi, jos "kelpaisn" jollekulle vain seksiseuraksi "yhdeksi yöksi" , jonka jälkeen 2. haluaisi kadota. (Tai, jonka minä toivoisin katoavan) 

- En tiedä näkyykö minusta jotenkin se, että en ole kiinnostunut yhden yön jutuista, vai liikunko eri paikoissa kuin he, jotka hakevat ja mahd. myös saava "yhden yön juttuja", koska itselleni kukaan ei ole asiaa suoraan esittäny saati mourunnut haluavansa, vaikka usein saa kuulla, että kuinka seksin saanti on naisille helppoa ja vielä helpompaa sen kuulemma pitäsi olla meille hoikille...kunhan vain avasimme haaramme, vai miten se meni.      

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan