Kreikkaan heinäkuussa?
Iltalehden mukaan Kreikkaan pääsee jo heinäkuussa. Uskaltaako mennä?
Kommentit (14)
Kreikka on saanut tartunnat käytännössä pysäytettyä. Parempi tilanne siellä on kuin täällä. Eri asia sitten, päästävätkö turisteja sinne.
No päästävät 1.7. alkaen. Etkö lukenut juttua iltalehdestä?
Turistit tuovat heille leivän pöytään! Eri adia sitten uskaltaako ihmiset matkustaa.
No mites kävi Italian matkaajille hiihtolomalla kun Italiassa oli vielä 0 tapausta?
Eikös sinne pääse vain Välimeren maista?
Me siirrettiin meidän kesämatka joululomalle, josko silloin sitten?
Työkaveri kertoi että hiihtolomien matkat on nyt kysyttyjä.
Minä uskallan, mutta ei taida päästä millään?
Finnair ei heinäkuussa lennä (saarille siis, Ateenasta en tiedä) ja norwegianin lentoja ei kyllä tohdi nyt ostaa...
Vierailija kirjoitti:
Turistit tuovat heille leivän pöytään! Eri adia sitten uskaltaako ihmiset matkustaa.
"Etkö lukenut juttua iltalehdestä?"
😂🙈
Nyt ei ole lehdellä faktat hallussa.
Voihan sitä toivoa ja unelmoida, mutta tosiasia on, että nyt täällä vasta pohditaan, millaisilla ehdoilla _ehkä_ päästetään turisteja parista muusta koronan leviämisen melkein pysäyttäneestä lähimaasta. Kreikka, Kypros ja Israel suunnittelevat vasta _mahdollista_ matkustuskäytävää näiden kolmen maan välillä. Suomessa tartunnat lisääntyvät edelleen, tauti ei ole hallinnassa. Suomalaiset eivät nykytilanteen jatkuessa ole tervetulleita. Eli asia on ihan toisin päin kuin ap järkeilee.
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian aikaista sanoa mitä heinäkuussa tapahtuu, epidemia voi riistäytyä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä uskallan, mutta ei taida päästä millään?
Finnair ei heinäkuussa lennä (saarille siis, Ateenasta en tiedä) ja norwegianin lentoja ei kyllä tohdi nyt ostaa...
Kreikkaan pääsee muutenkin kuin suoralla lennolla.
Syyskuussa lähdetään sitten Kreikkaan. Yesss!
Itse käyn kreikassa joka kesä, mutta nyt en kyllä lähde.