Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän tyhminä ihmisiä, jotka suostuvat suorittamaan elämäänsä, työssäkäyviä lähinnä.

Vierailija
07.05.2020 |

Itse en suostuisi.
Onneksi olenkin "hullu" ja eläköidyin jo parikymppisenä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en jaksaisi elämää jossa koko ajan kituutetaan tuilla, eikä ikinä olisi varaa toteuttaa unelmiaan. Käyn töissä vain ja ainoastaan rahan takia, mutta raha on mulle tärkeää.

Vierailija
2/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sitten ne työt tekee, jos kaikki vain istuvat sossurahoilla puistossa imuroimassa kaljaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaassa yhteiskunnassa pitää olla oikeus myös syrjäytyä.

Vierailija
4/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas sitten ne työt tekee, jos kaikki vain istuvat sossurahoilla puistossa imuroimassa kaljaa?

Kaikki eivät istu.

Vierailija
5/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä taas pidän vähän yksinkertaisina ressukoina niitä kunnianhimottomia ihmisiä, joista on ihan jees viettää elämänsä kotona peukaloita pyöritellen. Kukin toki tyylillään.

Vierailija
6/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei oo koskaan ollut mitään mielenkiintoista tekemistä ja työtä. Moni tekee harrastuksestaan ammatin. Sua tässä sääliä pitäis, jos jotakuta.

Vierailija
7/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme luuseri. Toivottavasti tulevaisuudessa tommoset ei saa senttiäkä vastiiketonta rahaa.

Asukoot teltassa

Vierailija
8/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko on merkitsevää ja antaa jotain vain ja ainoastaan silloin, kun se on mieluisaa.

Missään duunarityössä kitkutellaan samalla palkkatasolla kuin työttömät. Kyllähän se vähän ketuttaa nähdä naapurin elämäntapatyötön aamukahvilla partsillaan, kun itse heräät päänsäryssä työntekoon. Aijai, tätäkö se elämä nyt on!

Vierailija
9/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnteko on merkitsevää ja antaa jotain vain ja ainoastaan silloin, kun se on mieluisaa.

Missään duunarityössä kitkutellaan samalla palkkatasolla kuin työttömät. Kyllähän se vähän ketuttaa nähdä naapurin elämäntapatyötön aamukahvilla partsillaan, kun itse heräät päänsäryssä työntekoon. Aijai, tätäkö se elämä nyt on!

Mä oon eläkkeellä. Saan nettona yli 20tonnia vuodessa.

Vierailija
10/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä ja tykkään työstäni. Nettona tilille kilahtaa yli 40 tonnia vuodessa.

Vierailija
11/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä ihmisiä joiden mielestä parasta elämää on olla tekemättä mitään. Netflixiä on kiva katsella, mutta jos elämässä ei ole muuta sisältöä niin onhan se tylsää.

Minä haluan nähdä maailmaa, opiskella, puhua useampaa kieltä, asua kivassa ja mieleiseksi laitetussa talossa, syödä hyvin ja laadukkaasti, hinnasta välittämättä. En halua stressata rahassa tai joutua pohtimaan onko tällä viikolla varaa ostaa parempi juusto tai uudet rintsikat. Haluan myös tehdä elämässäni jotain jonka koen jollakin tavalla hyödylliseksi ja laittaa oman panokseni maailmalle. Aika hyvin olen tavoitteeseeni päässytkin, työ on mielenkiintoista ja sinne on kiva aamuisin mennä. Teen nykyään vajaata työaikaa, 30h viikossa ja haaveilen kakkosasunnosta Italiassa. 

Vierailija
12/12 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaassa yhteiskunnassa pitää olla oikeus myös syrjäytyä.

Joo, mutta ei toisten rahoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä