Minkä takia sähköyhtiön mies käy Ovella? Laskut maksettu ajallaan ja Etäluettava mittari. Osaisiko joku sanoa.
Niin..
Kommentit (37)
Mitä se mies kertoi kun keskustelitte? Olisiko laitteissa jotain vikaa tms.
En ollut kotona kun oli käynyt. Teini ei ollu menny avaamaan ovea. Sanoi vain että autossa oli joku sähköyhtiön nimi. Ap
Tarkistin vielä että laskut ajantasalla. Eikös ne katkaise sähköt suoraan mikäli maksamatta? Eivät tule enää ovella ilmoittamaan? Ap
Soita nyt hyvä ihminen sinne sähköyhtiöön. Ei ne turhaan ihmisten ovilla käy.
Teidän viljelmät kuluttaa niin paljon sähköä, että piti käydä tarkistamassa.
-Ove
Meidän alueella on ainakin vaihdettu järjestelmällisesti sähkömittareita tai jotain niiden osia. Oli lappu postilaatikossa ja seuraavana päivänä oli ollut sähköt hetken pois.
Tietysti on saattanut olla sähkötöiden kaupustelijakin.
Vierailija kirjoitti:
En ollut kotona kun oli käynyt. Teini ei ollu menny avaamaan ovea. Sanoi vain että autossa oli joku sähköyhtiön nimi. Ap
No mitä se mies oli kertonut asiakseen teinille? Ei voi olla noin vaikeaa.
Se tuli sanomaan, ettei ennätä vanhalle kunnon sisään-ulos-tempulle, vaan tuli lukemaan mittarin.
Mutta ap:n sanoi, että on etäluettava mittari.
Uusissa asunnoissa ei ole mitään mittareita sisällä.
Ainakin kerrostaloissa saattaa olla joku sähköhuone.
Nyt liikkuu kaikenlaisia huijareita ympäriinsä, ei todellakaan kannata avata ovia kenellekäänä.
Sähköyhtiön miehet voivat jättää lapun postiluukusta, mitä asia koskee ja siinä pitää olla sähköyhtiön puhelinnumero.
Kysy siltä sähköyhtiön mieheltä.