Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Lähes kolmikymppinen tuttava jakaa päivittäin jopa kymmeniä stooreja ig:hen myös selfieitä jatkuvasti !
07.05.2020 |
Onko teini-ikä jäänyt päälle vai mitä hä ?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tänne siitä kirjoitat? Onko itselläsi jäänyt aikuiseksi kypsyminen kesken?
Koska vaikuttaa niin aivottomalta :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä sitten? Eläkkeellä oleva äitini ja hänen ystävänsä ovat samanlaisia. Tylsää korona-aikana, täytyy keksiä jotain tekemistä.
Kahdeksas viikko tässä työttömänä, moro. Mitä muuta mä tekisin. Ikkunat on pesty ja treenaan joka päivä. Leivottu on niin ettei jauhopussit paljon pääse kaapissa vanhentumaan.. tylsää tulee, aika kuluu hitaasti. Postaan mitä postaan.
Alue: Aihe vapaa
Miksi tänne siitä kirjoitat? Onko itselläsi jäänyt aikuiseksi kypsyminen kesken?