Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa suuresti. Aiheutan tänään turhaa huolta

Vierailija
07.05.2020 |

miesystävälleni, kun onneton unohdin puhelimen kotiin aamulla.

Ei tahdo työnteosta tulla mitään, kun asia vaivaa minua tosi paljon.

Sitten täytyy rauhoitella itseään, että "nyt et voi enää asialle mitään, keskity paremmin töihisi". Ja työpäivä ei tämän nopeammin kulu eteenpäin, vaikka kuinka murehtisin.

Eikä täältä voi tietenkään kesken työpäivän jotain puhelinta kotoa lähteä hakemaan.

Nyt kun on taas elämässä yhtä sun toista muistettavaa, niin silloin alkaa tämä ongelma, että muistini alkaa pätkiä ja pahasti. Töissä ei onneksi unohteluja sattunut, mutta kotona sitten senkin edestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hänelle viesti työpuhelimesta.

Vierailija
2/7 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sille voi laittaa sähköpostia jos ei voi olla työpäivää ilmoittamatta itsestään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt häntä jää kalvamaan ikuinen epäluulo, että olet ollut luvattomilla teillä.

Vierailija
4/7 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?

Vierailija
5/7 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en viitsi esim, Facebookiin mennä tällä työpuhelimella. Ettei jää tänne puhelimen muistiin mitään tietoa tuolla käymisestä.

Vierailija
6/7 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalin aikuisen ihmisen pitää kestää työpäivän mittainen epävarmuus. Eri asia lapsen tms. kohdalla.

Vierailija
7/7 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus poissa koko yönkin ilman, että laitan mitään viestiä miehelleni. Mutta hän kyllä tietää, että olen silloin työhuoneellani ja valvon töitä tehden. Vastaan, jos hän laitta viestin, mutta muuten ilmestyn kotiin jossain vaiheessa seuraavana päivänä. Mies aluksi vähän ihmetteli tätä, mutta ei enää. Sanoin, että työni vaatii joskus täyttä uppoutumista käsiteltävään asiaan, enkä minkään miehen takia lähde kesken prosessin kotiin nukkumaan.