Tinder-miehen pusuehdottelut
Olen jutellut tämän matchin kanssa n. viikon. Vappuna hän alkoi kommentoimaan huuliani ja laittoi viestin että haluaisi suudella. Näitä pusu kommentteja tuli sitten siellä täällä ”voi auttaa minua kotihommissa jos saa pusun” (en pyytänyt apua) koen tollaisen vähän tyrkyksi.
Oon tehnyt päätöksen että pidennän tutustumisaikaa ilman seksiä miehiin useilla viikoilla, ettei käy niin että seksin hakijat saisivat enää helpolla.
Mies laittoi omat kommenttinsa huumorin piikkiin ja sanoi sanoneensa niin vain koska pitää minusta, en tehnyt asiasta numeroa mutta en myöskään pystynyt vastaamaan samalla tavalla hänelle takaisin koska olemme tunteneet niin vähän aikaa.
Huomenna olisi treffit ja ei oo vaan tehnyt mieli laitella viestiä.
Mies ihan komea, juttu luistaa muuten, mutta joku tossa pusutestaamisissa alkoi ällöttää. Mielipiteitä annanko olla vai lopetanko tähän?
Kommentit (12)
Mua ärsyttäisi tuollainen vihjailu. Ylipäänsä ”en voi tehdä asiaa x jos en saa palkintoa” -asenne on iso turn-off, oli miten vitsillä tahansa sanottu.
Jos et ole edes ihastunut vaan selvästi mietit koko tyyppiä järjellä, niin tapaa seuraava.
On mahdollista, että housuissa kuumottaa nyt niin, että ei pysty käyttäytymään. Katso nyt ne treffit, mutta älä odota liikoja.
Minäkin kokisin, että mies on vielä tuntematon, enkä haluaisi tuntemattomalta kuunnella tuollaisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako nimi J:llä? Tampere?
Mulla oli nimittäin samantyylinen mätsi (kehui huulia, kevyesti painosti vaikkei tunneta, ällö pusukommentti) jolle viilenin em. perusteella. Vapun jälkeen ei ole kuulunut niin olen arvellut että hänellä on uusia kohteita.
Kannattaa kuunnella gut feelingia. Toi pusu -hali -lässyttäminen on eräänlaista testailua, kokeillaan miten perso olet höpöpuheelle (kun nuo kuvittelee että naiselta saa vetäistyä pöksyt pois kun niille lepertelee hempeitä ja kehuu jne.) ikävä sanoa, mutta tuossa on pleijerin elkeitä. Manipulointi on iso no no.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kokisin, että mies on vielä tuntematon, enkä haluaisi tuntemattomalta kuunnella tuollaisia juttuja.
Kaikki on suhteellista. Joskus tinder-matchin kanssa viestitty useampi viikko, satoja viestejä ja soiteltu tunteja. Olen saattanut kuukaudessa kommunikoida tinder-matchin kanssa enemmän kuin joidenkin kavereiden kanssa 10 vuodessa.
En nyt tekisi pelkkien pusujuttujen perusteella liikaa johtopäätöksiä, ettehän ole edes vielä nähneet livenä. Katso treffit, millainen mies on luonnossa. Hän voi olla vaikka miten mukava, mutta ei vaan osaa flirttailla viesteillä.
C'mon mies kokeilee huumorintajusi rajoja. Ei kannata vetää hernettä nenuliin. Kerro suoraan jos tuollainen puhetapa ärsyttää niin tietää missä sinulla menee huumorin raja.
Muista että aloitteita tekevä mies on aina se osapuoli joka on heikoilla jäillä. Siinä viestitään usein sillä riskillä ettei mene överiksi mutta että olisi kiinnostava. Se on kuin nuoralläkävelyä. Eteenpäin pitäisi päästä riskillä mutta koko ajan voi lipsahtaa.
Nainen on siellä raadin puolella arvostelemassa, ei yleensä aktiivisesti aloitteita tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Muista että aloitteita tekevä mies on aina se osapuoli joka on heikoilla jäillä. Siinä viestitään usein sillä riskillä ettei mene överiksi mutta että olisi kiinnostava. Se on kuin nuoralläkävelyä. Eteenpäin pitäisi päästä riskillä mutta koko ajan voi lipsahtaa.
Nainen on siellä raadin puolella arvostelemassa, ei yleensä aktiivisesti aloitteita tekemässä.
Totta tuokin. Suurin osa miettii miehen luonnetta: huijari vai riippa, jota pitäisi hoitaa. Molempia on hemmetisti ja molemmat ovat huikeita esittämään muuta mitä ovat.
Täydellisiä ihmisiä ei ole ja naisillakin on sokeat kohtansa mutta jokainen itse tolkku etsii rehellistä ja tolkkua kumppania, joka päästää lähelle mutta ei ripustaudu/heiittäydy omistushaluiseksi. Tottakai nuo on isoja vaatimuksia nykykulttuurissa jossa vanhemmat lintsaa kasvatustehtävistään ja kaiken pitäisi olla kepeää hedonistista nautiskelua. Miksei suhde saisi edetä rauhassa? Luottamustekijät tekevät nykyään deittailusta vaikeaa. Ihmiset esittävät kaikenlaista, pinnalla myydään. Välillä pelin henki että kumpi dumppaa toisen eka.
Minun kokemus Tindermiehistä on että jos mies ENNEN treffejä etenee sanallisesti fyysisiin juttuihin, tavalla tai toisella, mies on AINA seksin perään.
Minä skippaan heti tällaiset machit pois.
Treffien jälkeen tilanne voi olla, että mies on aidosti niin ihastunut, että haluaa edetä etc. Silloinkin kannattaa olla tarkkana viestinnän suhteen. Pleieri ei soita ja juttele puhelimessa, vaan esim seksichattailee tai haluaa eroottisia kuvia. Kun kanssakäyminen etenee heti eroottislatautumiseksi, tiedät kohdanneesi pleierin.
Naista arvostava mies on täysin erilainen, romanttisempi. Rakastunut mies arvostaa ihastustaan ja kohtelee siksi varovaisemmin ja naisen omia fiiliksiä kuunnellen.
Pleieri etenee oman mu*nan viemänä, ihastunut mies sydämellään.
Yök mikä ukko