Milloin aiot uskaltautua mennä kampaajalle tai parturiin?
Viimeksi kävin tammikuussa. Varmaan ehkä elokuussa seuraavaksi.
Kommentit (17)
Riippuu ihan siitä, että miten korona päästetään leviämään uudelleen. Nyt ei ole turvallisempaa kuin oli kuukausi sitten ja kuukauden kuluttua voi olla turvattomampaa kuin nyt, puhumattakaan syksystä. Jos korona tukahdutettaisiin ja sen jälkeen sen ilmaantumista rajattaisiin tehokkaasti, olisi tilanne toki toinen.
Jos olet yrittäjä, niin kannattaa ehkä konkata ajoissa pienemmin vaurioin, sillä joudut ehkä odottamaan kauan, että saat asiakkaita? Me ei kuluteta, jos se ei ole turvallista! Meille ei riitä, jos sanotaan että "se on täysin turvallista", kun olemme täysin lukutaitoisia, emmekä vain valikoivan ja suppean tiedonsaannin varassa!
Olemme nähneet niin paljon iholle tunkevia ihmisiä myös korona aikana, että noudamme vain välttämätöntä ruokaa tällä hetkellä. Ihmiset, jotka tekevät töitä palvelualalla unohtavat liian usein pysyyä mielellään kahden metrin etäisyydellä asiakkaista! Jos toimitat minulle ruokaa, niin älä iloisesti ja huolettomasti tunge viereeni! Sullakaan ei ole kahden metrin saksia?
Mä kävin viime viikolla. Mitä siinä on uskaltamista?
Sitten, kun Suomessa on koronavirustartuntoja alle 10 kuukaudessa.
Kävin juuri viime viikolla ja siellä oli monia muitakin :)
Menen, kun koen tarvetta sille.
Missä 3. kävit? Uudellamaalla? Muualla?
Mä oon aika pian varaamassa ajan. Uudellamaalla.
Laskeskelin tässä, että tautitilanne tulee vain huononemaan lähitulevaisuudessa joten turvallisin on mennä nyt.
Tällä viikolla kävin, kun alko latvat näyttää hamppukasalta.
Ensi viikon perjantaina. Se oli eka aika minkä sain. Täällä Saksassa on ollut kampaamot kiinni tämän viikon alkuun saakka, muuten olisin käynyt ihan normaalisti viiden viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Menen, kun koen tarvetta sille.
Samoin. Paikkakuntana Jyväskylä.
Kävin kuukausi sitten ja menen ensi viikolla uudestaan. Varasin ensi viikolle myös ajan hierojalle.
Otan aamun ensimmäisen ajan. Viimeksi kampaajalla kirurginen suu-nenäsuojus, pyydän, että laittaa myös tällä kertaa.
Tietysti en mene, jos olen sairaana/ kampaaja ilmoittaa, jos hän sairas.
Asun Pirkanmaalla.
Kävin kaksi viikkoa sitten Helsingissä.
Kävin viime viikolla. Miksi en kävisi kun ei siellä ole muita kuin kampaaja ja meidän alueella ei ole yhtään todettuja tartuntoja.
Itse olen käynyt kampaajalla ja hoidoissa ihan normaalisti pari kertaa kuussa. Siellä pestään kädet joka asiakkaan välillä, niin tuskinpa siellä tarttuu. Todennäköisempää minun on saada se töissäni palvelukodissa...
Vierailija kirjoitti:
Missä 3. kävit? Uudellamaalla? Muualla?
Helsingissä. Espoossa asun, mutta luottokampaaja on Helsingin keskustassa.
Kävin maaliskuun lopussa, lapset kävi huhtikuussa. Kuun vaihteessa varaan itselle ja pojalle taas ajan.
Lauantaiksi aika varattu. Arkena en vaan ehdi. Vakkarikampaaja saa laittaa tähän päähän mitä ikinä keksii normisetin lisäksi, että saadaan mahdollisimman iso lasku aikaan. Kaipaan hemmottelua raskaan kevään jälkeen, joten hyödymme molemmat. Toivon, että osaltani tuen kyseistä yritystä, jotta heidän jatkolleen on edellytyksiä.
Sit kun rupee tarpeeksi paljon ärsyttämään... Nyt ärsyttää vasta vähän, luultavasti joskus kesällä menee lopullisesti hermot tähän tuggaan.