Jos lapsi ei mene kouluun
Jos lapsi jää kotiin toukokuun lopuksi, jääkö paljon jälkeen opetuksesta?
Kommentit (9)
Tottakai jää. Ei oppisisällöistä välttämättä, mutta yhteenkuuluvuudesta ja sosiaalisista kontakteista. Niiden takiahan koulut avataan. Koululaiset ovat poissa koulusta lähes puoli vuotta, jos eivät mene kouluun. Se on todella pitkä aika ilman koulun sosiaalisia suhteita suhteessa pienen ihmisen ikään. . Jotkut lapset on olleet täysin yksin jo nyt reilu 2kk. Tämä tulee vaikuttamaan lapseen kauan. Miten tämä tulee näkymäänkään lapsissa vielä kauan?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai jää. Ei oppisisällöistä välttämättä, mutta yhteenkuuluvuudesta ja sosiaalisista kontakteista. Niiden takiahan koulut avataan. Koululaiset ovat poissa koulusta lähes puoli vuotta, jos eivät mene kouluun. Se on todella pitkä aika ilman koulun sosiaalisia suhteita suhteessa pienen ihmisen ikään. . Jotkut lapset on olleet täysin yksin jo nyt reilu 2kk. Tämä tulee vaikuttamaan lapseen kauan. Miten tämä tulee näkymäänkään lapsissa vielä kauan?
Ei ole poissa koulusta. Kouluhan on jatkunut katkeamatta tähän asti. Nyt sieltä sitten outoaa pois.
Mä olisin ollut koululaisena tosi onnellinen, jos olisin saanut olla 6 kk ilman koulun sosiaalisia kontakteja.
Ja silti mä oon nykyään ite ope.
Meidän lapset ainakaan eivät jää jälkeen. Ovat aina tehneet myös ylimääräisiä tehtäviä. Kai nyt vanhemmat tietävät miten koulu omalla lapselle menee?
Vierailija kirjoitti:
Yhteenkuuluvuus = sars3
Jos lapsi ei mene kouluun, hän edustaa noloa vauva-palstalla öyhöttäjää. Ei voi sanoa, että olisi sellaisen lapsi, koska öyhö on isäksi liian nuori.
No ei tod