Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiskuuden huiput

Vierailija
06.05.2020 |

Mitä laiskuuden huippuja tiedät?

aloitan lähisukulaisestani
-ei jaksa laittaa kierrettävää shampoopullon korkkia takaisin paikalleen vaan jättää hyllyyn pullon viereen
-pesee roskiksen niin että kaataa sinne vettä ja vie ulos tai suihkuun "likoamaan" muutamaksi päiväksi-viikoksi
-tyhjentää suihkun viemärin ehkä 10v välein jos sitäkään
-imuroituaan jättää imurin käsistään lattialle töpselin seinään
-antaa nurmikon sammaloitua koska sitten ei tarvitse leikata nurmea :-)
-hyllyihin, laatikoihin ja kaappeihin on jäänyt unohduksiin kymmeniä-satoja vaatteita vuosien varrelta, kynnys heittää pois on kuitenkin suuri
-jos herää ennen muita makoilee sängyssä 30min-2h jos joku toinen sattuisi heräämään jotta voi huutaa sängystä että hänkin ottaa kahvikupillisen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen imurin kanssa myös samaa etten laita sitä kaappiin vaan jää ns. esille olohuoneen nurkkaan (on se sentään vähän piilossa). Kylppärin viemärin tyhjennän Mr. Musclella, ei tarvitse sitä hiustöhnää selvitellä itse ollenkaan :)

Vierailija
2/4 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen imurin kanssa myös samaa etten laita sitä kaappiin vaan jää ns. esille olohuoneen nurkkaan (on se sentään vähän piilossa). Kylppärin viemärin tyhjennän Mr. Musclella, ei tarvitse sitä hiustöhnää selvitellä itse ollenkaan :)

Ei sentään ole yhtenä esteradan osana keskellä lattiaa :)

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkitelineen tyhjentäminen hiljalleen niin että vaatteet otetaan suoraan käyttöön

Vierailija
4/4 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalojen poisottaminen vasta sitten kun ruoho vihertää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän