Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Arhi?

Vierailija
06.05.2020 |

Onko liian harvinainen pojan etunimeksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko kysyä mielipidettä jokaisesta nimestä mitä keksit?

Vierailija
22/26 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea nimi, joutuu aina toistamaan A-R-H-I, koska kaikki kuitenkin tarkistaa , että oliko se Ari, Arsi , Arho vai mikä Orhi. Mites Iiro?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä nuita nimiongelmia. Mun lapsilla oli nimet päätetty jo raskauden alussa. Eikä ne ollu salaisuuksia, niinku joillaki muka-hienoilla ihmisillä. Pappi kertoo sitte nimen plaaplaa. Pyh olkoot vaikka Peenis tai pitäkää rippikouluun asti salassa. Itseasias älkää näyttäkö sitä lastakaan kellekää.

Nuita?

Aika usein kyllä on niin, että se lapsi ei näytä yhtään siltä mitä nimeä sille on suunniteltu.

Vierailija
24/26 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea nimi, joutuu aina toistamaan A-R-H-I, koska kaikki kuitenkin tarkistaa , että oliko se Ari, Arsi , Arho vai mikä Orhi. Mites Iiro?

Varsin selkeähän tuo on ja ihan oikea nimikin. Iiro on aika karsea tai ainakin tylsä nimi.

Vierailija
25/26 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin selkeähän tuo on ja ihan oikea nimikin. Iiro on aika karsea tai ainakin tylsä nimi.

Miten Arhi on selkeämpi tai oikeampi nimi kuin Iiro?😏 No, makuasioista on turha kiistellä. Itse työkseni joudun puhelimessa kyselemään ihmisten nimiä, ja Arhi on just sellainen mikä pitäisi aina varmistaa, että kuuliko oikein.

Vierailija
26/26 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhi, Arhippa

Arhi Johannes

Jonas Arhippa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä