Mikä viestin tuoja Marin on THL.n päätöksissä
Keskittyisi pääministerin tehtäviinsä. A tais Salmisen hoitaa työnsä.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä Marin on tiedottaja ja PR-emäntä - eli tekee juuri niitä töitä, joita samanikäiset hieman heikon CV:n omaavat naiset muutenkin.
Ei ole. Marin on Suomen pääministeri. Hän tekee päätökset muun hallituksen kanssa vaikka THL suosittelee. Minä luottaisin yksin Marinin päätöksiin enemmän kuin Salmisen. Ja hänen CV:ssä on pitkä poliittinen ura ja hallintotieteiden maisterin tutkinto. Mikä sinun CV:si on jos tuo on mielestäsi heikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä Marin on tiedottaja ja PR-emäntä - eli tekee juuri niitä töitä, joita samanikäiset hieman heikon CV:n omaavat naiset muutenkin.
Ei ole. Marin on Suomen pääministeri. Hän tekee päätökset muun hallituksen kanssa vaikka THL suosittelee. Minä luottaisin yksin Marinin päätöksiin enemmän kuin Salmisen. Ja hänen CV:ssä on pitkä poliittinen ura ja hallintotieteiden maisterin tutkinto. Mikä sinun CV:si on jos tuo on mielestäsi heikko?
On outoa luottaa enemmän Marinin kuin Salmisen päätöksiin. Luulin, että Marinin päätökset ovat Salmisen päätöksiä eikä hän osaa tehdä omia päätöksiä kuten on nähty jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinilla on hyvä cv tavalliseksi poliitikoksi ei pääministeriksi. Hesarissa aiemmin verrattiin Marinia Jacinda Ardemiin. Kirjoittajalta oli ilmeisesti vahingossa jäänyt CV:t vertailematta.
No haluaisitko Marinin päättävän asioista omin päin enemmän? Voisi olla tuhoisampaa toimintaa kuin nyt tähänastisen näytön perusteella. Ihan hyvä, että on jonkinlaisia asiantuntijoita edes.