Ai eivät maskit auta? Sveitsissä koronatapaukset -90% sen jälkeen kun maskit tulivat pakollisiksi!!
Read and weep, maskiskeptikot!!!
https://www.sciencetimes.com/articles/25410/20200421/austria-90-drop-co…
Kommentit (83)
Itävalta, mutta kuitenkin, ei koske Suomea, sillä korona ei Suomeen edes leviä!
Sveitsissä ei ole maskit pakollisia.
Varmasti auttaisivat meilläkin, koska minä en ainakaan haluaisi liikkua missään tuo rätti naamalla.
No varmasti Itävallassa tehtiin myös muita toimenpiteitä tuon maskipakon yhteydessä, mutta onhan se mahdollista, että maskit ehkäisevät omalta osaltaan koronan leviämistä.
Siellä on käyrä lähtenyt laskuun joka tapauksessa, ei liity maskeihin.
Vierailija kirjoitti:
No varmasti Itävallassa tehtiin myös muita toimenpiteitä tuon maskipakon yhteydessä, mutta onhan se mahdollista, että maskit ehkäisevät omalta osaltaan koronan leviämistä.
Varmaan siellä on myös massatestaus käynnissä. Täällähän ensin saatiin hienosti tilanne, jossa tukahduttaminen on mahdollista ja nyt sitten halutaankin kiihdyttää eikä tukahduttaa, koska pari idioottia (in high places) niin päätti.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on käyrä lähtenyt laskuun joka tapauksessa, ei liity maskeihin.
Mistä tiedät ettei ole maskit auttanut? Suomessa ei (melkein) kukaan käytä maskeja ja täällä se kurvi on flat eikä laskussa.
Lue itse tästä kun Marin kertoo syyt:
Marin on maailman kaikkeuden viisain ihminen ja tietää tämänkin asian paremmin.
MIssä ovat kaikki suomalaiset maskitehtaat jotka piti saada käyntiin ja 600 000 ffp3 maskia päivässä valmistettua??
Miksi Marin huijaa meitä kansalaisia!!!!
Ei kai ihmiset ympäri maailmaa pitäisi maskeja, jos niistä ei jotain hyötyä olisi. Näin nätin Marimekko maskin jokin aika sitten. Minun mielestä kertakäyttömaskeja pitäisi olla tarjolla halvalla jokaiselle.
Valkoinen maski hyvä koska voi pestä kuumassa, pesupussiin kannattaa laittaa.
Joo, mutta maskit taas puolestaan alentavat ihmisen immuniteettiä, seuraavat aallot voi olla sitten mitä tahansa, mutta ne vaan merkataan "COVID-19"...
Vierailija kirjoitti:
Lue itse tästä kun Marin kertoo syyt:
Tosiaan tämähän se syy on eli meillä ei niitä ole. Yhden Aino-Kaisan kovasta hehkutuksesta huolimatta. Olimme hetken ihan maailmankuuluja.
Maskit on oksettavia bakteeripesäkkeitä ja ihmiset käyttävät samaa helposti uudestaan ja muutenkin ihan väärin.
Italiassa kuoli vanhainkodissa 300 ja toisessa 1. Mikä oli ero? Toisessa käytettiin maskeja!
Mikä estää teitä käyttämästä maskeja? Senkus käytätte.
Maskit ei auta meillä koska jos ne auttaisi tilaukset möhlänneet ministerit ja Sanna joutuisi liriin