Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö minulla on toivoa?

Vierailija
06.05.2020 |

Olen siis 24-vuotias ja olen alkanut inhota omaa ulkonäköäni. En ole ylipainoinen, mutta löysä ja lihakseton. Olen myös pitkä ja omasta mielestäni jotenkin maskuliininen. En ole koskaan ollut mitenkään notkea enkä naisellinen.

Meikkaan harvoin, enkä juuri ole jaksanut huolehtia itsestäni muutenkaan. Haluaisin myös pukeutua kauniisti ja olla huolitellumpi.

Mistähän tätä muutosta lähtisi aloittamaan. Olen jo yhden askeleen ottanut lähemmäs ihmistä joka haluaisin olla: lopetin tupakoinnin. Osa kiloista tullut sen jälkeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivosta ei kannata luopua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toivoa!

Olen itse 28N ja olen miettinyt että haluaisin tehdä muutoksia elämässäni ja olenkin asettanut jo tavoitteita ja ottanut ensimmäisiä askeleita.

Olen miettinyt että olisi todella ihanaa jos olisi joku kenen kanssa voisi tehdä yhdessä tälläistä matkaa jossa molemmat haluavat muutosta parempaan itsessään.

Voisi olla toiselle "tilivelvollinen" ja kannustaa toista saavuttamaan tavoitteet.

Onko sinulla ketään kannustajaa?

Vierailija
4/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toivoa!

Olen itse 28N ja olen miettinyt että haluaisin tehdä muutoksia elämässäni ja olenkin asettanut jo tavoitteita ja ottanut ensimmäisiä askeleita.

Olen miettinyt että olisi todella ihanaa jos olisi joku kenen kanssa voisi tehdä yhdessä tälläistä matkaa jossa molemmat haluavat muutosta parempaan itsessään.

Voisi olla toiselle "tilivelvollinen" ja kannustaa toista saavuttamaan tavoitteet.

Ei ainakaan tällä hetkellä ole. Välillä olen nähnyt näitä liikunnan aloittajien Whatsapp ryhmien perustamista Facebookin ryhmissä, mutta en ole koskaan kerennyt mukaan kun ne täyttyvät niin nopeasti. En oikeastaan kehtaa ystäville puhua tästä. Ehkä urheilusta ja liikunnan aloittamisesta kyllä, mutta tästä omasta ulkonäköön panostamisesta en ole kehdannut.

Minkälaisia tavoitteita olet ottanut ja millaisia askeleita olet saavuttanut? :)

Ap

Vierailija
5/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää, kannattaa suosiolla rakentaa itselleen arkku ja mennä sinne makaamaan.

......

Totta kai on, mitä hittoa. Vastahan elämäsi on alkanut.

Kannattaa katsella Youtubesta level-up-videoita ja kanavia, joissa opetetaan feminiinisyyttä, jos sitä kerran kaipaat elämääsi ja olemukseesi.

Ja ala harrastaa jotain liikuntaa. Salilla saa lihasta, joogassa ja pilateksessa notkeutta ja sulavuutta liikkeisiin, juoksemalla saa kuntoa paremmaksi ja läskiä sulamaan... Jne.

Vierailija
6/7 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää, kannattaa suosiolla rakentaa itselleen arkku ja mennä sinne makaamaan.

......

Totta kai on, mitä hittoa. Vastahan elämäsi on alkanut.

Kannattaa katsella Youtubesta level-up-videoita ja kanavia, joissa opetetaan feminiinisyyttä, jos sitä kerran kaipaat elämääsi ja olemukseesi.

Ja ala harrastaa jotain liikuntaa. Salilla saa lihasta, joogassa ja pilateksessa notkeutta ja sulavuutta liikkeisiin, juoksemalla saa kuntoa paremmaksi ja läskiä sulamaan... Jne.

Kiitos vinkeistä! En tiennytkään noista videoista. Täytyy katsoa.

Ap

Vierailija
7/7 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toivoa!

Ei ainakaan tällä hetkellä ole. Välillä olen nähnyt näitä liikunnan aloittajien Whatsapp ryhmien perustamista Facebookin ryhmissä, mutta en ole koskaan kerennyt mukaan kun ne täyttyvät niin nopeasti. En oikeastaan kehtaa ystäville puhua tästä. Ehkä urheilusta ja liikunnan aloittamisesta kyllä, mutta tästä omasta ulkonäköön panostamisesta en ole kehdannut.

Minkälaisia tavoitteita olet ottanut ja millaisia askeleita olet saavuttanut? :)

Ap

Aikasemmin olen jostain syystä tuntenut syyllisyyttä monesta turhasta asiasta enkä ole osannut sanoa ei. Olen myöskin ollut hyvin huolissani monista asioista ja koittanut kantaa vastuuta muiden ihmisten teoista.

Olen ottanut tavoitteekseen

Sanoa ihmisille ei tuntematta mitään syyllisyyttä. Olen ottanut askelia tässä siinä että olen sanonut ei joillekkin ihmisille, mutta vielä vähän olen kuitenkin jäänyt sitä miettimään jälkikäteen, joten en ole vielä saavuttanut tavoitettani tältä osin.

Että voin käyttää rahaa omaan hyvinvointiin kokematta siitä syyllisyyttä esim käymällä fysioterapiassa tai tarkistamassa omat veriarvot yms.

Olen käynyt ottamassa veriarvot viime syksynä, sieltä selvisi jotain,nyt olis tarkoitus käydä ottamassa laajempi tutkimus ja varata aika fysioterapeutille.

Ja sit olen asettanut muita tavoitteita mitä tulee omaan terveyteen ja hyvinvointiin. Olen tullut nimittäin siihen tulokseen että jos uhraan terveyteeni ja järkeni ihan turhaan niin ei musta sit paljon iloa enää kellekään ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi