En ymmärrä miten ihmisillä ei riitä rahat ehkäisyyn tai kuukautissiteisiin
Siis kondomi- tai kuukautissidepaktti maksaa sen pari euroa ja niistä riittää useammalle kerralle? Olen itse elänyt toimeentulotuella + asumistuella aikaisemmin ja siitähän jäi laskujen ja ruuan jälkeen joku sata euroa ylimääräistä käytettäväksi. Jos sitä ei osaa budjetoida ehkäisyyn/hygieniaan niin saa mun puolesta olla ilman. Ilmaisen ehkäisyn/siteiden kinuaminen on ihan järjetöntä. Koululaiset saa lisäksi kortsuja ilmaiseksi terkkarilta ja vaikka mistä muualta eli ei jää siitäkään kiinni
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, mä en ole koskaan saanut toimeentulotukea, mutta voin silti kuvitella ilmaisen ehkäisyn hyödyt.
Ja sata kertaa mieluummin laittaisin omia veroeurojani ilmaiseen ehkäisyyn, kuin lapsilisiin ja elatustukeen sellaiselle lisääntyjälle, joka ei kykene edes ehkäisyä kustantamaan.
Eiköhän tuo ilmainen ehkäisy käytännössä tarkoita, että lisää e-pillereitä. Hormonihaitat, ympäristöhaitat, mutta sukupuolitaudit voi silti tarttua kun kondomeihin ei painosteta. Jee mikä
voitto
Missä vaiheessa se kondomipaketti vaihtui pillereiksi? Mutta kiva, että olet samaa mieltä siitä, että kondomit voisi olla ilmaisia.
Ymmärrätkö kuinka iso bisnes lääketeollisuus on? Ei ne lääkärit saa bonuksia kortsujen mainostuksesta
Mitkä lääkärit? Se, että sun maailmassa joku kansainvälinen lääkejätti on koko ajan vaanimassa kulman takana ei liity mitenkään siihen että mun mielestä ilmaiset kondomit on parempi idea kuin holtiton lisääntyminen.
Sivistä itseäsi. Tutustu vaikka THL:n ja GSK:n suhteisiin josset ymmärrä kuinka merkittävä asema lääkeyrityksillä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-50 senttiä ja naisten talous kaatuu siihen? Juupajuu
Tiedätkö kuinka monta vuotta naisilla on keskimääräisesti kuukautiset? Ja kuinka paljon rahaa niihin kuluu naisen elämän aikana? Tuo 25-50 senttiä olisi jo aika mojova säästö.
Tiedätkö kuinka usein miesten pitää ajaa parta näyttääkseen edustavalta? Ja kuinka paljon rahaa parranajovälineisiin kuluu miehen elämän aikana? Naisten sheiverit ovat eri asia, naisten karvat on piilossa, miehen epäsiisti parta taas vaikuttaa työn saantiin jne.
Epäedustavan näköiset karvat eivät todellakaan ole sama asia kuin jatkuva vuoto verta ja limaa.
Totta. Epäedustavan näköiset karvat estää työpaikan saamisen ja asiakaspalvelutyön toin kuin kerran kuussa vuotava vagina
No kyllähän työnantaja ihan varmasti mielummin palkkaa muijan joka sotkee verellä ja limalla kaikki paikat kuin ul*n jolla on jotkut p*llukarvan haivenet naamassa. Mutta jos kyseessä onkin ihan normaali mies epäedustavilla karvoilla, niin työnantaja ehkä kuitenkin valitsee hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-50 senttiä ja naisten talous kaatuu siihen? Juupajuu
Tiedätkö kuinka monta vuotta naisilla on keskimääräisesti kuukautiset? Ja kuinka paljon rahaa niihin kuluu naisen elämän aikana? Tuo 25-50 senttiä olisi jo aika mojova säästö.
Tiedän, että kuukuppi ei sovi kaikille, mutta onpa tullut huomattavasti edullisemmaksi kuin kertakäyttösuojat. 13 vuoden aikana on mennyt rahaa 60e, eli kupin käyttö on kustantanut noin 40 senttiä kuukaudessa.
Varsinkin kun ostat 25euron kuukautiskupin , on sillä rahalla hoidettu kuukautiset kolmeksi vuodeksi
Totta. Epäedustavan näköiset karvat estää työpaikan saamisen ja asiakaspalvelutyön toin kuin kerran kuussa vuotava vagina