Ei parisuhdemerkintää sosiaalisessa mediassa.
Pariskunnasta toinen Facebookissa ja toinen ei. Sometiliä pitävä ei ole laittanut itselleen parisuhde statusta. Onko ok vai epäilyttävää?
Kommentit (12)
Eipä se juuri kellään ole näkyvissä.
Henkilö katsoo että hänen parisuhdestatuksella ei ole mitään merkitystä FB käytön kannalta.
Epäilyttävää ainoastaan jos profiilin muut turhat pilipalitiedot on täytetty.
Kaikki eivät halua jakaa kaikkia asioitaan somessa. Ihan fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Henkilö katsoo että hänen parisuhdestatuksella ei ole mitään merkitystä FB käytön kannalta.
Epäilyttävää ainoastaan jos profiilin muut turhat pilipalitiedot on täytetty.
Hänellä on vain profiilikuva ja taustakuva sekä nimi. Ei muita tietoja.
Normaalia. En ole fb ja kumppani on. Hällä ei ole parisuhdestatusta tai mitään yhteiskuvia meistä, kyllähän kaikki sellaset meidän parisuhteesta tietää, kenelle se on olennaista :)
Vierailija kirjoitti:
Eipä se juuri kellään ole näkyvissä.
Ja eipä tule edes katsottua kenenkään tietoja erikseen.
Olemme puolisoni kanssa molemmat FB:ssä eikä kumpikaan koe tarpeelliseksi ilmoittaa parisuhdestatusta siellä. Miksi ylipäänsä pitäisi? Ystävät tietävät ja muiden FB-kontaktien kannalta sillä ei ole mitään merkitystä.
Jos kumppani ei ole somessa niin silloin status ei sinne kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani ei ole somessa niin silloin status ei sinne kuulu.
Me ollaan miehen kanssa molemmat somessa. En ole laittanut itse lainkaan parisuhdestatustani, mies on ilmoittanut olevansa naimisissa, mutta ei ole laittanut kenen kanssa.
Minulla ei ole ja kumppani ajattelee, että haluan olla saatavilla jos suhde ei tunnukaan hyvältä.
Öö mitä? :D
Mun mies varmaan luulee että oon sitten pettäjä tai jotain, kun en oo päivittänyt parisuhdestatusta: avoliitossa.
Eksän kanssa siellä luki parisuhteessa, olin niin teini vielä silloin ja tuntui siistiltä kun oli joku status. Mitäpä se muille ihmisille kuuluu? Kaikki meidän läheiset tietää että ollaan parisuhteessa. Kummankin seinällä on yhteiskuvia ja ilmoitus yhteisen asunnon ostamisesta jne. Parisuhde on kyllä huonolla pohjalla jos parisuhdestatuksen päivitys facessa merkkaa jotain.
N25
Ihan on ok. Mitäpä se status keneklekään sinänsä kuuluu.