Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä isokokoiselle urheiluvaatteita?

Vierailija
06.05.2020 |

Olen 170cm/82kg. Keho on löysä ja on huono kunto. En tod. halu pukeutua tiukkoihin legginseihin koska takapuoli on karu näkö ja masentaa.

Mistä saa veryttelypukuja nykyään? Löysiä sellaisia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-mitoituksella löytyy ihan urheilukaupoistakin. Netistä enempi.

Vierailija
2/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule tuon kokoiselle(normaali/hieman pulska) löytyy vaatteita ihan joka kaupasta 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni

Vierailija
4/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut hyviä urheiluvaatteita ihan Prismasta. Toki itse suosin leggareita jotka mukavat urheillessa, mutta eiköhän jotain löysempääkin löydy. 

Vierailija
5/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaita ulkoiluvaatteita ei löydä, jos ei ole aikaa etsiä. Netistä, joo, paitsi että liian usein käy niin, että joko isoja kokoja ole tai ne on myyty loppuun ja jäljellä on kokoja XS-M. Sama on usein urheiluliikkeiden valikoimien kohdalla. Yksi liike jopa on nimeltään XXL, mutta ei sieltä löydy isompikokoisille kuin ehkä sukkia ja lenkkareita. Vaatekoot loppuvat usein kokoihin L tai XL. Joskus voi käydä tuuri ja halpakaupastakin löytyy laadukkaita ulkoilu- / urheiluvaatteita ja jopa isompia kokojakin, mutta se ei ole jokapäiväistä.

Jonkin verran olen tilaillut netistä ja toisinaan saanut ihan sopivaa ja istuvaa vaatetta, esim. toppatakki ja kalvollinen kuoritakki, joita sitten olen käyttänytkin jo aika monta vuotta. Onneksi ovat kestävää laatua. Valitettavasti sitä merkkiä ja liikettä ei ole enää markkinoilla. Ulkoiluhousut on hankala hankkia netistä, sillä minun ainakin pitää sovittaa ne. Omituista kyllä, jos ulkoilutakin kanssa myydään myös housut, niin usein ne ovat joko liian pienet (kuten kuotitakin housut) tai liian isot (kuten erään toisen kevyemmän ulkoilupuvun housut). 

Vierailija
6/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaateliikkeistä

Vierailija
7/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkiläiset ja englantilaiset kaupat myyvät laadukkaita ja pitkäikäisiä urheilukamppeita. Etenkin pitkille ja painaville (big and tall).

Vierailija
8/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää Suomen valikoima on näin surkea? Inhottaa myös suurten markettien epäsiisteys ja tyhjät hyllyt.

Vierailija
10/10 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Popkenin valikoima on suunnattu sinua paljon isommillekin, joten sieltä voisi löytyä. Jotain kivoja treenipaitoja olen sieltä hankkinut.