Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulkeeko palstalaisten postipaketit?

Vierailija
06.05.2020 |

Postissa nyt ruuhkaa koronan takia mutta kuinka palstalaisten nettitilaukset kulkee postin kautta? Mulla paketti ollut matkalla jo 3 viikkoa. Pitkä on matka Vantaalta Pohjanmaalle 🤔

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DHL:n toimittamat menevät mallikkaasti, muissa sitten kestääkin.  Yksi on toista viikkoa lajittelussa...

Vierailija
22/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten kulkee. Eilen tilasin ja tänään perillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli 5 paketista 2 seuraavana päivänä kotiinkuljetuksella, 1 heti seuraavana päivänä ja 2 postiin kolmantena päivänä. Kerrankin olen tyytyväinen sekä yrityksiin, että postiin!!!

Vierailija
24/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kulkee. Tilasin sunnuntaina ja keskiviikkona oli ovella. Posti on kai muuten muuttanut säilytysaikansa takaisin viikkoon, joten ei voi oikeastaan syyttää etteivät ihmiset hae pakettejaan automaateista...

Yksi eurooppalainen kauppa joka lähettää minulle mainoksiaan näytti totevan ettei euroopan ulkopuolelle nyt voi tilata, joten jotain häikkää voi noissa kuljetuksissa olla.

Vierailija
25/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin 4.4. paketin jenkkeihin. Ei ole vielä perillä. Vappuna tuli ilmoitus, että skannattu ulkomailla. Ilmeisesti saksan tullissa.

Vierailija
26/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte lähettää UPS kautta varsinkin ulkomaille, niin virhekoodi UPS: 81291 ei tarkoita, että olisi vääriä tuotteita tai muuta vikaa lähetyksessä vaan UPS sivut ei toimi hyvin esim. Chromessa. Itse vaihdoin IE ja heti meni heti läpi. Chromesta pitää ladata uusin versio eikä se siltikään välttämättä auta.

Vierailija
27/27 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla nopeudella kuin ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi