Mitä viestiä tämä Adelen muodonmuutos lähettää kehopositiivisille?
Kommentit (106)
Adele käytti sitä hyvin kiistanalaista Sirt "vihermehudieettiä" laihduttamiseen. 1000 kcal aloitetaan ja yhdistetään mittavaan liikuntamäärän nostamiseen. Kuulostaa pahalta. Tuollaista laihduttamista ei pitäisi mainostaa hyvänä asiana. Minusta tuo mehurääkki näkyikin Adelen kasvoissa. Varmasti kauniimpi ja freesimpi tulos olisi tullut syömällä kunnolla, mutta terveellisesti ja lisäämällä liikuntaa vähitellen sitä mukaa kun kunto nousee.
Ylipainon pudottaminen ja kuntoiluun panostaminen on hyvä asia, mutta kyllä siinäkin pitää järkevä olla ja miettiä mikä on terveellisin tapa saada itsensä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, mutta minulle joka olen laiha nää kommentit sen uudesta lookista antaa kuvan et ei kauhean kehoPositiivista kyllä ole, jos laihuutta saa kommentoida noin negatiiviseen sävyyn. Musta adele oli nätti ennen ja nätti myös nyt. Vain ylipaino on kehopositiivisuutta? Musta tästä epäkohdasta pitäisi puhua enemmän että laihoja saa haukkua. Miksei kaikkia kehoja arvosteta tässä liikkeessä?
Minusta ei pitäisi haukkua minkään kokoisia tai näköisiä ihmisiä. Mutta minun9 täytyy kysyä: oletko sinä tosissaan sitä mieltä, että laihoja haukutaan enemmän kuin lihavia? Tai että se olisi jotenkin isompi ongelma kuin lihavien haukkuminen? Olen tänään jo nähnyt tällä palstalla viestejä, joissa toivotaan, etteivät lihavat saisi liikkua enää julkisilla paikoilla tai että heidät jätettäisiin hoitamatta, jos sairastuvat koronaan. Eli aivan järkyttäviä ja julmia kommentteja. Valitettava tosiasia on se, ettei nykyään tunnu löytyvän kamalampaa rikosta kuin lihavuus. Kaikki lihavat ovat vapaata riistaa.
En sanonut yhtään mitään että lihavia ei muka haukuttaisi! Tai että laihoja hauluttaisiin jotenkin ENEMMÄN. Mistä keksit moista.
Sanoin että laihoja haukutaan vaikka ollaan olevinaan kehopositiivisia ja se on minusta tosi kurjaa! Itse myös sain kuulla tosi ilkeitä kommentteja laihuudestani nuorempana. En ottanut mitään kantaa lihavien kuulemiin haukkuihin. Ei tämä ole kilpailu. Ketään ei saisi haukkua. Oltaisko oikeasti positiivisia, myös nykyadelelle?
Nyt näyttää naiselta. Ylipaino on luonnotonta ja miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Kollageeni poistuu naamasta iän myötä, myös laihdutuksen. Vaikuttaa mm; huulien kokoon pienentävästi. Oikeastiko täällä joku luulee, että laulaja on laihtunut luomusti?
Johan tuollaisesta painonpudotuksesta jää äiti-ihmiselle roikkuvat vatsanahat.
Hän oli kaunis ja on sitä yhä, vaikka ei olekaan enää luomu.Lauluääni hänellä on kuitenkin aina ollut uskomaton.
Mitä kumman kehopositiivisuutta tämä nyt on että haukutaan löysää nahkaa, kärsinyttä naamaa, kuivuneita huulia, mielenterveysongelmia, kauneusleikkauksia ja ties mitä. Miten edes voi laihtua "ei-luomusti" ?
Tärkeintä kehopositiivisuudessa on tuntea itsensä hyväksi omassa kropassaan ja sen takia Adele laihdutti. Hän näyttää oikein onnelliselta uusissa kuvissaan ja on löytänyt myös liikunnan ilon. Terve sielu terveessä ruumiissa.
Jopa lahjakas ja rikas ihminen joutuu uhraamaan terveytensä ulkonäkönsä hyväksi jos on nainen. Ei tämä tule kestämään sen enempää kuin muillakaan ihmisillä, sillä omaa kokoaan on pidemmän päälle mahdoton muuttaa. Huomatkaa, että ihmisillä niin kuin Kristie Allen ja Kim Jong-un on parhaimmat treenarit ja ravintoterapeutit mitä rahalla saa, eikä heidän painonpudotuksensa ole ollut pysyvää. Painoa on helppo pudottaa kymmeniäkin kiloja vuodessa, mutta viiden vuoden sisällä ne tulevat takaisin muutaman kaverin kanssa ja ihminen on kerta kerralta epäterveempi, koska keho varastoi toksiineja rasvaan eikä niiden liukeneminen elimistöön ole mikään pikkujuttu.
Säälittää siis, että niinkin lahjakas laulaja on joutunut ulkonäköfasismin kohteeksi. Eikö teitä ihmisiä edes hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisushan oli alun perin amputoitujen ja epämuodostuneiden ihmisten asialla.
Nyt sen on omineet lihavat feministit. Miksi?
Koska lihavia ivataan, haukutaan, pilkataan jne. Lihavuus on tietenkin terveydellinen riski, mutta haukkumisesta ei ole mitään hyötyä. Ymmärrätkö sinä millaista on olla vihattu ja parjattu puhtaasti sen vuoksi miltä näytät? Ulkoisen olemuksen haukkumisen lisäksi lihavuuteen liitetään kaikenlaisia epämiellyttäviä (ja epätosia) persoonallisuuspiirteitä, esimerkiksi että kaikki lihavat ovat tyhmiä tai laiskoja. Koska tätä haukkumista kuulee joka tuutista, herää monella lihavalla valtaisia inhon tuntemuksia itseään kohtaan. Monet vihaavat itseään tai toivovat kuolevansa. Nuo ikävät tunteet eivät tutkitusti auta pätkääkään laihduttamisessa, päinvastoin henkisesti huonosti voivat lihovat entisestään. Kehopositiivisuuden tarkoituksena on se, ettei kenenkään keho ole vihattava ja että kaikki ihmiset ovat arvokkaita omana itsenään. Mikä siinä on niin kamalaa? Kun ihmisellä on hyvä olo, löytyy häneltä paremmin myös voimavaroja oman elämänsä parantamiseen entisestään. Eli ylipainoinenkin voi lähteä parantamaan fyysistä vointiaan terveys ja hyvä olo edellä.
Sitä ollaan niin uniikkia lumihiutaletta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adele ei enää halua olla laulaja, vaan instabeibe?
Poskitäytteet, huulitäytteet on jo, ja sitten poseerataan stringit päällä pyllistäen?
Ei näytä olevan täytteitä eikä ole tainnut pyllistelläkään missään. Miksi tällaisia kommentteja tulee kun joku laihduttaa? Ottaako se tosissaan niin koville? Itseäni harmittaa kun en saa laihdutettua mutta olen erittäin iloinen niiden puolesta jotka pystyvät.
Huulet ei kasva laihdutuksessa vaan kutistuvat, koska naamasta rasva poistuu ensimmäisenä.
Ei ota koville. Hyvä, jos on itse tulokseen tyytyväinen, mutta aidoksi ei muovinukkea voi sanoa 🙁
No et itsekään ole sen parempi kun haukut jollain AV palstalla ihmisiä.
En kai ole sanonutkaan olevani parempi? Otit sitten mielipiteeni aika henkilökohtaisesti. Onko siellä kommentoimassa itse barbi?
Sori ei tällä kertaa, mutta sinun haukkuminen sen kuin jatkuu vain!
Älytön aloitus.
Musta on vastenmielistä että nyt, kun Adele alkaa muistuttaa selvästi sairasta ja langanlaihaa Celine Dionia niin sometili on täynnä kommentteja wow, olet upea/sexy, yms. Ilmeisesti naisen kohdalla ulkomuoto on sitten suurelle yleisölle ainoa, millä on merkitystä. Musta Adelen musiikki on hienoa ja hänen ääni. Ihan sama millanen rämenoita ääntä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poskitäytteet, huulitäytteet on jo, ja sitten poseerataan stringit päällä pyllistäen?
Ei näytä olevan täytteitä eikä ole tainnut pyllistelläkään missään. Miksi tällaisia kommentteja tulee kun joku laihduttaa? Ottaako se tosissaan niin koville? Itseäni harmittaa kun en saa laihdutettua mutta olen erittäin iloinen niiden puolesta jotka pystyvät.
Huulet ei kasva laihdutuksessa vaan kutistuvat, koska naamasta rasva poistuu ensimmäisenä.
Ei ota koville. Hyvä, jos on itse tulokseen tyytyväinen, mutta aidoksi ei muovinukkea voi sanoa 🙁
No ei todellakaan! Pikemminkin päinvastoin. Tästä jo huomaa, että sinä et ainakaan ikinä ole laihduttanut. Toki yksilöllisiä eroja on, mutta kyllähän monet anorektikotkin näyttävät naamasta ihan terveiltä.
En ymmärrä näitä negatiivisia kommentteja Adelen laihtumisesta enkä spekulaatioita kaunusoperaatioista. Mielestäni hän ei ole mitään leikkauksia tai injektioita tms. ottanut, vaan kasvot ovat teräväpiirteisemmät siksi, että hän on laihtunut kymmeniä kiloja! Totta kai ihmisen kasvotkin muuttuvat tuollaisen laihdutusoperaation jälkeen. Itse olen hoikistunut 4 kiloa ja jo se teki suuren eron kasvoihin, esimerkiksi huulet näyttävät isommilta etenkin liikunnan jälkeen (osittain siksi, että liikunta laittaa veren kiertämään koko kehossa). Lisäksi monissa kuvissa on ammattilaisten tekemä meikki, jolla voi tehdä taikoja kasvonpiirteisiin.
Kateellisten panettelua, sanon minä. Adele näyttää upealta ja varmasti olonsakin on kokonaisvaltaisesti parempi nyt hoikkana ja terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan! Pikemminkin päinvastoin. Tästä jo huomaa, että sinä et ainakaan ikinä ole laihduttanut. Toki yksilöllisiä eroja on, mutta kyllähän monet anorektikotkin näyttävät naamasta ihan terveiltä.
On kyllä vaikea uskoa, että kukaan anorektikko voisi näyttää naamastaan terveeltä. Kaikki, jotka olen joko livenä tai kuvissa nähnyt, näyttävät kaikkea muuta kuin terveiltä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Nyt näyttää naiselta. Ylipaino on luonnotonta ja miehekästä.
Mopojonne kommentoi. Mene kotiin kasvamaan, kun et ymmärrä, että naisia on eri kokoisia ja muotoisia.
Adele oli upea. Hyvä tietysti terveyden kannalta että on nyt normaalipainoinen, mutta se eleganttius on nyt kyllä vaihtunut perus pissis lookkiin. Enkä siis nyt puhu painosta vaan olemuksesta ylipäätään.
Adele saa olla ihan sellainen kuin tykkää. Ison laihdutusurakan jälkeen on normaalia että iho palautuu muutaman vuodenkin ja siihen kuuluu kaikenlaisia kausia. Ulkonäköään saa jokainen hoitaa miten haluaa ja tunkea täytteitä miten tykkää. Jos ei olisi ikinä lihonut, niitä ei tarvittaisi, mutta niin vaan käy ihmiselle jo tärvelee ulkonäkönsä lihomalla ja sitten laihtuu. Menettää sen alkuperäisen kuosinsa. Tämäkin olisi hyvä ymmärtää. Lihavuus tuhoaa sen pohjan mikä olisi jos ikinä ei olisi lihonnut.
Vierailija kirjoitti:
Älytön aloitus.
Musta on vastenmielistä että nyt, kun Adele alkaa muistuttaa selvästi sairasta ja langanlaihaa Celine Dionia niin sometili on täynnä kommentteja wow, olet upea/sexy, yms. Ilmeisesti naisen kohdalla ulkomuoto on sitten suurelle yleisölle ainoa, millä on merkitystä. Musta Adelen musiikki on hienoa ja hänen ääni. Ihan sama millanen rämenoita ääntä käyttää.
Samaa mieltä.
Hyvältä näyttää, hieno homma Adele! t. ex-läski 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Tietäisitpä. Nimenomaan tiedän, mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole nyt laihana niin aito, en arvosta häntä enää yhtä paljon kuin ennen
Siinä oikein kehopositiivisuutta kerrakseen. Lihavat kelpaa, mutta normaalipainoiset ei. Meniköhän tämä nyt ihan oikein?
Hän oli kaunis vaikka oli hiukan ylipainoinen. Nyt ei näytä enää samalta ihmiseltä, eikä laihtuminen ole kyllä se ainoa ero. Ei laihduttaminen tee ihmisestä barbien näköistä...
Siksi se ei tunnu että hänellä olisi ollut kehoonsa positiivinen tunne kun on mennyt naamaansa muuttamaan niin paljon ettei enää tunnista.
Koska lihavia ivataan, haukutaan, pilkataan jne. Lihavuus on tietenkin terveydellinen riski, mutta haukkumisesta ei ole mitään hyötyä. Ymmärrätkö sinä millaista on olla vihattu ja parjattu puhtaasti sen vuoksi miltä näytät? Ulkoisen olemuksen haukkumisen lisäksi lihavuuteen liitetään kaikenlaisia epämiellyttäviä (ja epätosia) persoonallisuuspiirteitä, esimerkiksi että kaikki lihavat ovat tyhmiä tai laiskoja. Koska tätä haukkumista kuulee joka tuutista, herää monella lihavalla valtaisia inhon tuntemuksia itseään kohtaan. Monet vihaavat itseään tai toivovat kuolevansa. Nuo ikävät tunteet eivät tutkitusti auta pätkääkään laihduttamisessa, päinvastoin henkisesti huonosti voivat lihovat entisestään. Kehopositiivisuuden tarkoituksena on se, ettei kenenkään keho ole vihattava ja että kaikki ihmiset ovat arvokkaita omana itsenään. Mikä siinä on niin kamalaa? Kun ihmisellä on hyvä olo, löytyy häneltä paremmin myös voimavaroja oman elämänsä parantamiseen entisestään. Eli ylipainoinenkin voi lähteä parantamaan fyysistä vointiaan terveys ja hyvä olo edellä.