Mitä viestiä tämä Adelen muodonmuutos lähettää kehopositiivisille?
Kommentit (106)
Kummallisia mittasuhteita saanut joku helkkarin painonpudotus. Lehdistössäkin jaksetaan kohista samasta aiheesta vuositolkulla. Sama henkilö edelleen, kyllästyi vain olemaan huonokuntoinen läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://i.dailymail.co.uk/1s/2020/02/13/11/24692730-0-image-a-12_158159…
On laihtunut monta kymmentä kiloa, mutta huulet ovat lihoneet. Tuo vasen kuva.
Minun mielestä hänellä oli täydelliset kaarevat huulet aiemmin, nyt on laitettu Ankkalinnan nakkikioskihuulet eli pötköt niiden tilalle.
Eivät voineet mitään noille 32-vuotiaan silmärypyille?
Niiden alle laitettiin varmaan vielä botoxia ja poski-implantit jotka venytti sitten loputkin rypyt pois?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cfb1a1db-ba6e-41db-a232-aea22d…
Nuo huulet tuossa mustavalkoisessa kuvassa, niin pinkeät täytteistä että repeävät kohta??!?
Palstalla ei ole ilmeisesti kuultu meikistä eikä kuvankäsittelystä. Eikä kai ilmeistäkään.
Kyllä tälläkin palstalla moni mamma haluaisi lähteä rivakalle juoksulenkille kuten Adele nykyään jos ei tarvitsisi raahata sellasta 50-100 kilon lisäpainoa mukana. Onneksi on suklaata nomnomnom
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adele ei enää halua olla laulaja, vaan instabeibe?
Poskitäytteet, huulitäytteet on jo, ja sitten poseerataan stringit päällä pyllistäen?
Ei näytä olevan täytteitä eikä ole tainnut pyllistelläkään missään. Miksi tällaisia kommentteja tulee kun joku laihduttaa? Ottaako se tosissaan niin koville? Itseäni harmittaa kun en saa laihdutettua mutta olen erittäin iloinen niiden puolesta jotka pystyvät.
Pelkkä laihdutus ei ole tässä se juttu vaan tietyn stereotyyppisen ulkonäön hakeminen. Vie uskottavuutta Adelen muuten perusjärkevältä olemukselta.
Tuo puffaa sitä ajatusta että ulkonäkö on sittenkin viimekädessä härkeintä ihmisessä. Kuinkahan moni hautoo itsemurhaa tuon takia? Tai muuten vaan tuntee loputonta riittämättömyyttä näiden megabeibien kuvatulvassa? Hulluksi on maailma mennyt..Laihuus on pitkään ollut himoittua mutta tässä on kyse paljon muustakin.
Adelehan on aina meikannut vahvasti ja tukka viimeisen päälle laitettuna. Kumma kyllä tuolloin, kun siis oli ylipainoinen, kukaan ei valittanut hänen ulkonäkökeskeisyydestään ja väittänyt hänen haluavan olla joku hiton beibe ja ennustanut kohta pyllistelevän jossain.
Onko Adelella vitiligo? Kun noita jalkoja katsoo tuossa uusimmassa kuvassa...
Olen iloinen, että hän on päässyt liikakiloistaan eroon, on paljon terveempää näin. Jos joku nut itsaria tuon vuoksi ajattelee, on vika tässä ajattelijassa ei Adelessa. On kehopositiivista myös haluta olla terveellisemmässä kehossa siinä missä olla tyytyväinen omassa kehossaan.
Adele 2.0 muistuttaa enemmän näyttelijä Sarah Paulsonia kuin entistä minäänsä. Hän on mielestäni tosi upea ja kaunis tuossa Iltalehden kuvassa, jossa on pukeutunut oliivinvihreään mekkoon. Ei tuolla pärställä tarvita mitään fyllinkejä ja kiristelyjä ja kasvonmuokkauksia. Oli paino mitä tahansa.
Jokainen voi uskotella itselleen mitä vaan, mutta jos normaalivartaloisen miehen haluaa, niin ei parane putukka olla.
M33
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä, mutta minulle joka olen laiha nää kommentit sen uudesta lookista antaa kuvan et ei kauhean kehoPositiivista kyllä ole, jos laihuutta saa kommentoida noin negatiiviseen sävyyn. Musta adele oli nätti ennen ja nätti myös nyt. Vain ylipaino on kehopositiivisuutta? Musta tästä epäkohdasta pitäisi puhua enemmän että laihoja saa haukkua. Miksei kaikkia kehoja arvosteta tässä liikkeessä?
Minusta ei pitäisi haukkua minkään kokoisia tai näköisiä ihmisiä. Mutta minun täytyy kysyä: oletko sinä tosissaan sitä mieltä, että laihoja haukutaan enemmän kuin lihavia? Tai että se olisi jotenkin isompi ongelma kuin lihavien haukkuminen? Olen tänään jo nähnyt tällä palstalla viestejä, joissa toivotaan, etteivät lihavat saisi liikkua enää julkisilla paikoilla tai että heidät jätettäisiin hoitamatta, jos sairastuvat koronaan. Eli aivan järkyttäviä ja julmia kommentteja. Valitettava tosiasia on se, ettei nykyään tunnu löytyvän kamalampaa rikosta kuin lihavuus. Kaikki lihavat ovat vapaata riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Painonpudotus hyvä ja verisuoni- sekä sydäntautien riski pienenee ja varmaan kolesterolikin laskenut ja sokeriarvot, mutta tuo kasvojen remppa ei oikein vakuuta. Ankkamaiset huulet, nenän kärkeä siistitty, poskia kiristetty jne. Liikaa kerralla, olisi aloittanut maltilla.
Niin siis miksi olisi pitänyt maltilla? Luuletko että Adelea kiinnostaa jonkun AV mamman mielipide siitä missä ajassa pitäisi tehdä mitäkin itselleen? Adelen oma valinta ja tekee just niin kuin haluaa omalle keholleen. Typerä kommentti kerta kaikkiaan jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Adele 2.0 muistuttaa enemmän näyttelijä Sarah Paulsonia kuin entistä minäänsä. Hän on mielestäni tosi upea ja kaunis tuossa Iltalehden kuvassa, jossa on pukeutunut oliivinvihreään mekkoon. Ei tuolla pärställä tarvita mitään fyllinkejä ja kiristelyjä ja kasvonmuokkauksia. Oli paino mitä tahansa.
SEHÄN SE OLI KIITOS! meinas haljeta pää kun mietin ketä se oikeen muistuttaa tuossa kuvassa mutta sehän olikin Sarah Paulson tosiaan. Miinus rusketus. Ei Adele mitään rusketusta tarvitse. Valkoinen iho on oikeen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi uskotella itselleen mitä vaan, mutta jos normaalivartaloisen miehen haluaa, niin ei parane putukka olla.
M33
Hitto, pitääpä kertoa tuo komealle ja hyväkroppaiselle aviomiehelleni.
T. Läski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
T. Läski
Tuskin olit läski silloin kun tapasitte. Nyt kun olet pukannut kersoja ja saanut sen rengastettua ni voit rauhassa olla läski ja miettiä hyppiikö se vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Adele on luultavasti pudottanut painoa ihan sen terveyden vuoksi, koska sitä ylipainoa oli reilusti. Ei se ihmistä muuta kuin ulkoisesti. Sama ihminen hän on edelleen.
Ylipaino ei automaattisesti tarkoita, etteikö olisi terve. Milloin te tämän tajuatte? Ylipaino, varsinkin merkittävä, lisää RISKIÄ epäterveydelle, mutta ei ole synonyymi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan ymmärrettävää että ihmiset älähtää tätä jo ihan yleiseksi tullutta trendiä jossa kroppa laitetaan ihan uusiksi vaikka entinenkin oli viehättävä. Ja vielä kun se tavoiteltu look on hyvin yllätyksetön, stereotyyppinen iätön hempukka.
Karsea ilmiö ja nämä Adelet normalisoivat tuota koko ajan.Tottakai esiintyvät artistit on aika katseen kohteina mutta tuo on mennyt ihan yli miten mikään naturelli ei riitä. Ja kunnoikeasti Adele oli komea juuri niine kiloineen. Nyt hän on kaunis mutta tusinatuote juuri siksi että on niin muokattu ja tehty. Laulajalle sallitaan hyvin omannäköisyys, kun sitä ääntä on. Miksi siis tälläinen veto ja viesti.? Minusta nuo eivät ole harmittomia valintoja.
Entä jos ei halua olla ylipainoinen? Pitääkö sinulta kysyä lupa kehonmuokkaukseen? Minä olin ennen ns. laihaläski, mutta aloitin saliharrastuksen ja siinä samalla voimien karttuessa minulle alkoi kehittyä näkyvät lihakset. Olin ennenkin viehättävä, mutta olen sitä myös nykyään, vaikka kroppa onkin vähän muuttunut. Miksei saa olla normaalipainoinen, jos haluaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
T. Läski
Tuskin olit läski silloin kun tapasitte. Nyt kun olet pukannut kersoja ja saanut sen rengastettua ni voit rauhassa olla läski ja miettiä hyppiikö se vieraissa.
Väärin meni. Olin läski jo tavatessamme eikä meillä ole lapsia. Vietämme ihanaa, onnellista ja seksintäyteistä elämää yhdessä. Kaikki miehet eivät onneksi ole tuollaisia ilkeitä mörököllejä kuten sinä. :)
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi miettiä mitä vaikutti esim. Adelen tarpeeseen hommata ulkonäköönsä suuri muutos, se että hänen pullukkuutensa oli huomioitu ja keskusteltu. Mitä jos vaan annettaisiin jokaisen olla oma itsensä niin ei tule tarvetta esim. kiristää kaunista naamaa pilalle.
Leikkeli sitten itsensä barbiksi, sääli 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adele on luultavasti pudottanut painoa ihan sen terveyden vuoksi, koska sitä ylipainoa oli reilusti. Ei se ihmistä muuta kuin ulkoisesti. Sama ihminen hän on edelleen.
Ylipaino ei automaattisesti tarkoita, etteikö olisi terve. Milloin te tämän tajuatte? Ylipaino, varsinkin merkittävä, lisää RISKIÄ epäterveydelle, mutta ei ole synonyymi.
Sinä voit todistella tätä itsellesi mutta ylipaino on elimistön jatkuva tulehdustila. Terveitä pullukoita ei ole olemassakaan.
Eihän Adele edes ollut lihava ennen, miten on voinut tiputtaa melkein 50 kiloa?
Noita tuommoisia nyt löytyy 12 tusinasta, aiemmin Adele oli ihan omaa luokkaansa!