Meidän perheessä on korona, saa kysyä
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Meneekö lapsi kouluun?
Ei.
Miten pärjäätte sen huolen kanssa, että jollekin perheestä voi kehittyä taudista vakava muoto? Keskusteletteko asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Miten pärjäätte sen huolen kanssa, että jollekin perheestä voi kehittyä taudista vakava muoto? Keskusteletteko asiasta?
Keskustellaan kyllä, mutta eihän tässä etukäteen auta murehtia. Itse ajattelen, että todennäköisyys sille on kuitenkin pieni. Enemmän huolettaa toisten kuin omasta puolesta.
Minkä tyyppisestä työpaikasta on kysymys, mistä tartunnan sait? Ei tietenkään tarvi nimetä eikä kertoa mitään tarkkaa, mutta ala kiinnostaisi. Onko asiakkaalta peräisin oleva tartunta vai työkaverilta?
Minulla oli lapsuudessani korona. Olin kohtalaisen hyvä siinä.
Saako kysyä kaikkien teidän iät? Ei tarvitse olla tarkat iät tietenkään mutta vaikka onko lapset 0-5v tai te aikuiset alle tai yli 30?
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyyppisestä työpaikasta on kysymys, mistä tartunnan sait? Ei tietenkään tarvi nimetä eikä kertoa mitään tarkkaa, mutta ala kiinnostaisi. Onko asiakkaalta peräisin oleva tartunta vai työkaverilta?
Työkaverilta, sellainen työ, ettei asiakaskontakteja ole.
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä kaikkien teidän iät? Ei tarvitse olla tarkat iät tietenkään mutta vaikka onko lapset 0-5v tai te aikuiset alle tai yli 30?
40-50v vanhemmat, lapsi just täysi-ikäinen.
Tältä kannata mitään kysyä..
Välillä tällä on iso muna saa kysyä/Välillä isot rinnat saa kysyä😅
Oliko jäljittäjä yhteydessä / osasitteko kertoa kaiken tarvittavan?
Oliko siis tehdastyö tms kun jouduit työpaikalla olemaan vaikka ei ole aspatyö vai miten työkaveri tartutti? Oliko millaiset järjestelyt töissä? Oliko selkeää että tullut työkaverilta lähikontaktissa vai vähemmän kontaktia ja ehkä pinnoilta, veskistä tms?
Miksi vähättelet heitä, jotka ovat sairastaneet tai joutuvat sairastamaan vakavammin?
Syytätkö mielessäsi sitä joka sinuun tuon tartutti?
Miten pääsitte testiin? Täällä Turussa kun soittaa ja sanoo oireet niin ei pääse!
Mietin kun tulee omalle kohdalle että miten sinne testiin sitten pääsee?
Töissä on tehty karanteenipäätöksiä, tavallaan ei meidän vuoksi vaan sen, joka sairastutti.