Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ymmärrättekö sellaista ihmistä, joka ottaa muilta (ystäviltään) ideoita omiin päivityksiinsä (ig tai fb)?

Vierailija
06.05.2020 |

Inspiraation saamisen ymmärrän, mutta matkimista en. Minulla on tuttava, joka matkii selkeästi minua ja se ärsyttää vähän. Mitä sanoisit tällaiselle henkilölle?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaköyhiä ihmisiä.

Vierailija
2/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö antaa olla, ja jatkaa matkimista? Mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me matkitaan jotakin.

Mikä siinä on ongelma.

Vierailija
4/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on ongelma.

Kuinka näkyvästi kehtaat matkia omaa ystävääsi? Aika erikoista minun mielestäni.

Vierailija
5/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut kiinnittää niin paljoa huomiota muiden päivityksiin, että olisin havainnut selkeän matkimisen.

Kerran kyllä alkoi huvittamaan, kun joku oli kopioinut kirjoittamani tekstin ja postasi sitä omanaan.

Vierailija
6/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on ongelma.

Originelleilla ihmisillä on omia ajatuksia. Eikö sinulla ole?

Vierailija
7/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta aikuisena ihmisenä ap sivuuttaisin koko asian.

Vierailija
8/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä 66v on Facebookissa samanlainen kuin ap. "Heti, kun minä laitoin kissakuvan niin Terttu-Marjattakin laittoi!"

Ihan kuin ketään edes kiinnostais, mitä sinne on postattu. :D

Vierailija
9/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta aikuisena ihmisenä ap sivuuttaisin koko asian.

Aikuisia ihmisiä tässä ollaankin, siitä syystä matkiminen tuntuu niin hassulta. Luulin että vaan parikymppiset epävarmat ihmiset tekevät sitä.

Vierailija
10/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kaverilistalta jos ärsyttää.

Vierailija
11/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se tosi creepyä, jos itse on miettinyt jonkin päivityksen tms. tarkkaan, ja sitten joku postaa heti perään ihan samanlaisen. Että ihanko oikeasti olet nyt tullut elämässäsi just samaan pisteeseen, ja ihan sattumalta otit vaan tämän saman kuvan ja asettelit rekvisiitat just samoin (ja käytit aikaa kun sommittelit ja suunnittelit yms.).

Ja kun ei siitä oikein voi sanoa mitään, kun leimataan katkeraksi kyyläksi tms. Nettihän on täynnä kuvia, täytyyhän osan niistä olla samankaltaisia tms.

Vierailija
12/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät keksi mitään itse, vaan jakavat facebookissa tiedotteita, josta saat valita mielestäsi kauneimman

Vierailija
13/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisihan se tosi creepyä, jos itse on miettinyt jonkin päivityksen tms. tarkkaan, ja sitten joku postaa heti perään ihan samanlaisen. Että ihanko oikeasti olet nyt tullut elämässäsi just samaan pisteeseen, ja ihan sattumalta otit vaan tämän saman kuvan ja asettelit rekvisiitat just samoin (ja käytit aikaa kun sommittelit ja suunnittelit yms.).

Ja kun ei siitä oikein voi sanoa mitään, kun leimataan katkeraksi kyyläksi tms. Nettihän on täynnä kuvia, täytyyhän osan niistä olla samankaltaisia tms.

Juuri näin ystäväni tekee. Ihan häpeilemättä postaa heti perään samanlaisia kuvia. Tätä juuri ihmettelen. Miksi pitää tehdä näin?

Vierailija
14/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin ystäväni tekee. Ihan häpeilemättä postaa heti perään samanlaisia kuvia. Tätä juuri ihmettelen. Miksi pitää tehdä näin?

Kommentoi niitä kuvia ja viattomasti ihmettele miten teillä ihan sattumalta on samoja juttuja ja peräti samana päivänä. Muista olla positiivinen :) 

Vierailija
15/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en pidä Instagramia, blogia jne. Koska ihmiset varastelevat ideoitani jo muutenkin. Joskus mietin mitähän ex-tuttavani nykyisin tekee kun ennen toteutti minun ideoitani. Pistin sitten välit poikki. Onkohan löytänyt uuden jota matkii vai pyöritteleekö peukaloitaan :p

Vierailija
16/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia en pidä Instagramia, blogia jne. Koska ihmiset varastelevat ideoitani jo muutenkin. Joskus mietin mitähän ex-tuttavani nykyisin tekee kun ennen toteutti minun ideoitani. Pistin sitten välit poikki. Onkohan löytänyt uuden jota matkii vai pyöritteleekö peukaloitaan :p

Samasta syystä lopetin itsekin.

Toiset saa vielä rahaa noista, eikä kukaan puutu varasteluun ☹️

T: Z

Vierailija
17/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia postauksia tulee, kun meititään, pähkitään, suunnitellaan ja asetellaan revisiittaa? Teennäisiä vai mitä? Mun tuttavapiiri on jotenkin köyhää, kun ei heillä tuollaisia kuvia ole.

Vierailija
18/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa joku arveluttava juttu : D

Vierailija
19/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kyllä alkoi huvittamaan, kun joku oli kopioinut kirjoittamani tekstin ja postasi sitä omanaan.

Tuo ei ole huvittavaa, se on laitonta. Sulla on copyright-oikeus omaan tekstiisi, ei sitä saa kukaan esitellä omanaan.

Vierailija
20/32 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole huvittavaa, se on laitonta. Sulla on copyright-oikeus omaan tekstiisi, ei sitä saa kukaan esitellä omanaan.

Onko valokuviin copyright-oikeuksia, jos ne julkisesti netissä? Esim Facebookissa.