Miksi ärsyynnyn miehistä, siis ihan kaikista???
Siis jokaisen kiinnostavan tyypin kaa menee nykyään saman kaavan mukaan. Eka innostus ja tuntuu et kuinka onkaan mahtava ihminen, sit alkaa ahistaan, juttu kylmenee, uus laimee yritys, sit jo ärsyttää, ja lopullinen viileneminen. Ei oo väliä mitä tapahtuu, onko mies kiinnostunut musta selkeesti vai ei, tai missä vaiheessa on seksiä niin aina sama käy. Ainoo poikkeus oli yks pleijeri, joka ehti ennen mua aina ahdistumaan ja vetään yhteydenpitoo minimiin, häntä voisin jopa vieläkin nähdä ja häneen onnistuin luomaan jopa yhteyden(?) , näihin muihin en. Onko tää jotain sitoutumiskammoo mikä aikuisena vasta tullu vai mikä hitto mua vaivaa? Ja miten mä pääsen tästä eroon, koska vaikka mun kohdalle tulis kuinka oikee mies niin tää sama tapahtuis mun päässäni, siltä ainakin tuntuu. Just nyt menossa tyyliin kymmenes juttu ja oon ärsytys-vaiheessa ja tyyppi suorastaan etoo mua.
Kommentit (7)
Olet lukenut liikaa vauva-palstan keskusteluja. Siitä se johtuu.
Olet ns. jännänainen? Et halua miestä ja parisuhdetta vaan haluat miehen ja ensihuuman.
Mulla sama juttu, paitsi nyt tilanne on kärjistynyt siihen että kaikki ihmiset ärsyttää minua, naisetkin. Puhuin tänään vanhempainpuhelimessa minua askarruttavista asioista kun ajattelin, että olisi ihan hyvä saada näkökulmaa ja ihmiskontaktia, mutta henkilöllä - joka oli ihan mukava - oli mielestäni aika hölmöjä mielipiteitä, joten puhelusta ei jäänyt mitenkään piristynyt vaan entistä ärtyneempi olo,vaikka pystyinkin sen vetämään loppuun tunteeni peittäen.
Perfektionismi? Mulla on aika monia deal breakereita. Viimeisin deitti oli mukava, komea ja tosi kiinnostavia puheenaiheita, mutta mua alkoi vtuttaa hänen tatuointiensa aiheet (ei tatuoinnit sinänsä), liian pehmeät poliittiset arvot, yletön naiivius/optimismi, ja sitten vielä sanoi viestissä jotain ällöttävää pussaamisesta, en muista mitä se oli mutta yökkäsin ja nauroin samaan aikaan. Että vähän vaikeaa kun on itse jyrkkä ja intensiivinen ihminen.
Vähän sama ongelma ollut itsellä. Kukaan ei sytytä ja jos sytyttääkin, alan huomata isoja vikoja miehessä, jonka jälkeen kyseinen ihminen alkaa vain ärsyttämään. Edellinen suhde sisälsi henkistä väkivaltaa ja menin siitä aika rikki. Veikkaisin oman kykenemättömyyteni ihastua liittyvän tähän. Ja mitä enemmän deitti kiinnostuu, sen enemmän alkaa ahdistaa.
Murehdin oikeasti sitä, kykenenkö enää koskaan rakastamaan ketään. Olen muutenkin ronkeli sen suhteen, että kuka herättää tunteita ja kuka ei.
Kirjoitustyylisi kertoo, ettet ole aikuinen. Oletko allerginen testosteronille?