Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette kesälomalla ulkomaanreissun sijaan?

Vierailija
05.05.2020 |

Jos oli ulkomaanmatka mielessä, niin mitä teette sen sijaan? Mihin menette?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kotosalla ollaan ja säästetään ne rahat ens kesälomaan.

Vierailija
2/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona niin kuin aina ennenkin. Ulkomaille meno on loman haaskausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin sijaan?

Vierailija
4/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaanmatka oli mielessä ja edelleen varattunakin. Ilmeisesti sinne ei päästä. Matka on aina ollut kesäni kohokohta. En kertakaikkiaan tiedä, mitä mielekästä tekemistä voisin täällä keksiä. Kotimaan matkailu saati mökkeily eivät ole yhtään minun juttuni. Istun kotona ja odotan rajojen aukeamista.

Vierailija
5/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Aikaisemmin reissut oli aina loman, tai oikeastaan vuodenkin kohokohtia. En tiedä mitä teen.

Vierailija
6/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaanmatka oli mielessä ja edelleen varattunakin. Ilmeisesti sinne ei päästä. Matka on aina ollut kesäni kohokohta. En kertakaikkiaan tiedä, mitä mielekästä tekemistä voisin täällä keksiä. Kotimaan matkailu saati mökkeily eivät ole yhtään minun juttuni. Istun kotona ja odotan rajojen aukeamista.

Meitä ei myöskään kotimaan matkailu kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
7/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään mökille, kuten muutenkin kesäisin tehdään. Perinteeksi muodostunut autoloma Virossa jää nyt pois, mutta saatetaan tehdä pieni asuntovaunuretki kotimaassa. 

Vierailija
8/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saan tehdä töitä koko kesän. Ei huvita yhtään lomailla ilman että pääsee reissuun.

Vierailija
9/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelen kotinurkilla stadissa. Täällä on paljon kivoja pyöräilyreittejä ja ulkoilualueita.

Vierailija
10/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua voisi kiinnostaa kotimaan matkailukin. Tällä hetkellä vaan en pääse julkisilla edes Joensuusta Kuopioon kavereita moikkaamaan. Ja onko tänä kesänä mikään auki? Ravintolat, hotellit? Kulkeeko julkiset? Autottomana voi olla hieman hankalaa matkustaa..

Vierailija
11/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneilemme merellä kotoa käsin, olemme mökillä (ei tosin kauaa, kun itikat ei ole mun juttu) ja kotona ollaan varmaan osan aikaa.

Vierailija
12/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan en matkusta kotimaassa, jos sitä tarkoitit.

Vierailija
13/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä rannalla, käyn kävelyillä, maalaan, katson elokuvia, vierailen perheen luona ja mennään vanhempien kanssa asuntovaunuilemaan ja veneilemään. Ehkä tapaan jonkun kivan miehen..💙

N26

Vierailija
14/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mitään mitään, rahat tiukassa, korona vei työt.

Vierailija
15/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan kuten aiempinakin kesinä. Käydään läheisellä uimarannalla uimassa, ostetaan jäätelöä ja hääräillään puutarhassa. Ollaan aina oltu kotihiiriä.

Vierailija
16/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä ja säästän rahaa. 

Vierailija
17/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä ei myöskään kotimaan matkailu kiinnosta pätkääkään.

Ihanaa, että on kohtalotovereita:)

Vierailija
18/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille mennään ja ehkä joku lyhyt kotimaan reissu, mutta en tiedä uskaltaa yöpyä muualla kuin teltassa. Mökillä on turvallista kun ei tartte tavata ketään jos ei halua.

Vierailija
19/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan varmaan pitkälti kotona ja tehdään jokunen päiväretki lähiseudulle. Geokätköilyä olen miettinyt, kun samalla saisi liikuttua luonnossa.

Vierailija
20/37 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin sijaan?

Niin. Kysymys oli niille joilla oli suunniteltu joku ulkomaanreissu. Mitä et ymmärtänyt?